کد خبر : 1726182 | 28 آذر 1399 ساعت 18:18 | 34.7K بازدید | 1 دیدگاه

کیم دو هون: باید از بازی مقابل پرسپولیس لذت ببریم

کیم دو هون، سرمربی اولسان هیوندای، پرسپولیس را تیمی سازمان یافته و فیزیکی توصیف کرد.

کیم دو هون: باید از بازی مقابل پرسپولیس لذت ببریم

به گزارش "ورزش سه"، اولسان هیوندای در دیدار ابتدای هفته در دقایق پایانی اوقات اضافی موفق شد 1-2 تیم ویسل کوبه را شکست داده و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. فردا نماینده کره جنوبی در دیدار حساس در فینال به مصاف پرسپولیس خواهد رفت و کیم دو هون در نشست خبری قبل از این دیدار مدعی شد اولسان هیوندای باید با نهایت تمرکز در میدان ظاهر شده و تلاش کند از دیدار فردا لذت ببرد.

 

کیم دو هون گفت: "من واقعا به تیمم افتخار می کنم، ما تا اینجا آمده و بعد از سفر به قطر برای رسیدن به فینال مبارزه کردیم. فردا با تیم بزرگی روبرو هستیم، تاکنون بسیار خوب بازی کرده ایم و می خواهیم فردا با تمام توان برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا مبارزه کنیم.

 

1554767

 

قبل از سفر به قطر برای دور پایانی لیگ قهرمانان در شرایط چندان خوبی قرار نداشتیم، زیرا دو عنوان قهرمانی در کی لیگ و جام حذفی را از دست داده و در هر دوی این رقابت ها عنوان دومی را به دست آورده بودیم. اما بعد از رسیدن به قطر بازیکنان سعی کردند از لحظه لحظه بازی های خود لذت ببرند و ما سعی کردیم فضای تیمی خودمان را عوض کنیم. من واقعا از تلاش همه بازیکنانم در این مدت و تا رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا قدردانی می کنم.

 

ما یک دوره زمانی خوب برای ریکاوری و کسب آمادگی بعد از دیدار نیمه نهایی مقابل ویسل کوبه را طی کرده و مهیای بازی فردا شده ایم، همه بازیکنان از تمرین لذت بردند و ما خیلی خوب برای دیدار برابر پرسپولیس آماده شده ایم. ما پرسپولیس را آنالیز کردیم و می دانیم آنها یک تیم سازمان یافته با قدرت بدنی بالا هستند. پرسپولیس تیمی فیزیکی بوده و در زمین بسیار قدرتمند ظاهر می شود. مهم است با تمرکز وارد میدان شده و بدانیم این آخرین بازی ما است، بنابراین ما نباید فشاری روی خودمان احساس کرده و باید تلاش کنیم از بازی لذت ببریم."

دیدگاه‌ها