کد خبر : 1726186 | 28 آذر 1399 ساعت 18:38 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

قعرنشین هستیم و وقت تلف نمی‌کنیم؛

مومنی: سایپایی‌ها روی مُخ ما بودند

بازیکن ماشین‌سازی به حواشی بازی مقابل سایپا واکنش نشان داد.

مومنی: سایپایی‌ها روی مُخ ما بودند

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مومنی پس از دیدار با سایپا گفت: ما بیرون از خانه و بخاطر اینکه قعرنشین هستیم، شرایط‌مان نسبت به حریف سخت‌تر بود. بچه‌های ما جوان هستند و امروز تلاش کردند. کادر فنی، ایده‌های جدید به تیم اضافه کرده و می‌توانستیم به برد برسیم و اگر دقت می‌کردیم، در ضد حملات شانس گلزنی داشتیم.

 

او ادامه داد: سایپا تیم خوبی بود و حملاتی داشت ولی بچه‌های ما هم زحمت کشیدند و مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

 

بازیکن ماشین‌سازی درباره اتلاف وقت تیمش برابر سایپا عنوان کرد: اصلا اینطور نبود؛ اگر صحنه‌های بازی را نگاه کنید، دو بازیکن به دروازه‌بان ما برخورد کردند که زانو و شکم او دچار ضربه شد. در آن زمان بازیکنان سایپا توقع داشتند که رضایی همان لحظه از جای خود بلند شود و بازی را ادامه دهد. در مجموع دو یا سه بار این اتفاق افتاد ولی بیرون از زمین مدام حاشیه بود.

 

مومنی اضافه کرد: حواشی بیرون از زمین تمرکز خودشان و ما بازیکنان داخل زمین را برهم زد. آنها مدام اعتراض کردند ولی نمی‌دانند که خود ما پایین جدول هستیم و نیاز به سه امتیاز در این مسابقه داشتیم. حرف‌های آنها روی مخ ما بود.

 

او درباره تغییر تاکتیک تیمش ابراز کرد: هفته قبل مدافع راست ما مصدوم شد و مجبور به تغییر سیستم شدیم. من هم هر جایی کادر فنی صلاح بداند، بازی می‌کنم و یک خط عقب‌تر آمدم و به تیم کمک کردم.

دیدگاه‌ها