کد خبر : 1726187 | 28 آذر 1399 ساعت 18:42 | 88.4K بازدید | 1 دیدگاه

اولسان، لطفا فردا لورکوزن باش!

اولسان در صورت شکست در دیدار فردا آنتی رکورد عجیبی را به ثبت خواهد رساند.

اولسان، لطفا فردا لورکوزن باش!

به گزارش "ورزش سه"، اولسان هیوندای فردا در شرایطی به مصاف پرسپولیس می رود که وقتی این تیم برای برگزاری ادامه رقابت های لیگ قهرمانان راهی قطر شد، کمتر تیمی تصور می کرد آنها در نهایت یک پای فینال باشند. اما شاگردان کیم دو هون با ارائه عملکردی فوق العاده و گذر از سد رقبا در نهایت ویسل کوبه را نیز در نیمه نهایی شکست داده و راهی فینال شدند. حالا فردا آنها در گام نهایی پرسپولیس را پیش روی خواهند داشت.

 

اما در این فصل اتفاقات عجیبی برای تیم اولسان هیوندای رقم خورده است. پیش از این مقطع، آنها در رقابت های داخلی در آخرین لحظات از دستیابی به جام قهرمانی محروم شده و به عنوان نایب قهرمانی رضایت داده اند. اولسان هیوندای هم در کی لیگ کره و هم در جام حذفی این کشور به مقام دومی بسنده کرد و حالا در صورت شکست برابر پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان، آنها در نایب قهرمانی هت تریک خواهند کرد.

 

1553730

 

اما اگر این اتفاق رخ دهد، آنها سرنوشتی مانند بایرلورکوزن در فصل به یادماندنی 02-2001 را تجربه خواهند کرد. لورکوزن در آن فصل با حضور تاپ مولر روی نیمکت و در اختیار داشتن بازیکنانی مثل زی روبرتو، لویسو، اولف کرشتن، اولیور نویویل، دیمیتار برابتوف، میشاییل بالاک، دیگو پلاسنته و ... در آستانه فتح سه گانه ای تاریخی قرار داشتند، اما در اواخر فصل همه چیز بر خلاف میل این تیم پیش رفت.

 

لورکوزن در رقابت های بوندسلیگا بعد از دورتموند به مقام دومی رضایت داد و در فینال دی اف بی پوکال نیز مغلوب شالکه شد. اما اوج بدشانسی این تیم رویارویی با رئال مادرید کهکشانی ها بعد از گذر از سد منچستریونایتد در دیدار فینال بود.

 

در شبی که اکر کاسیاس درون دروازه رئال مادرید نمایش فوق العاده ای داشت، شاگردان ویسنته دلبوسکه با نتیجه 1-2 و با تکیه بر والی تاریخی و به یادمادنی زین الدین زیدان فاتح لیگ قهرمانان شدند تا سه گانه لورکوزن در نایب قهرمانی تکمیل شود. اتفاقی که ممکن است بعد از 18 سال و این بار در قاره آسیا برای اولسان هیوندای تکرار شود.

 

1554777

 

1554778

 

1554780

 

1554779

دیدگاه‌ها