کد خبر : 1726188 | 28 آذر 1399 ساعت 18:40 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

نیکبخت: ۳ گل زدیم، چند گل نزدیم

مربی تراکتور معتقد است که تیمش می توانست گل های بیشتری بزند.

نیکبخت: ۳ گل زدیم، چند گل نزدیم

به گزارش ورزش سه؛ علی نیکبخت، مربی تیم تراکتور پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل پیکان در نشست خبری حضور یافت. صحبت های او را در ادامه بخوانید:

 

برای این دیدار برنامه هایی داشتیم که به آنها رسیدیم

 

از نتیجه کسب شده خیلی خوشحال هستم. به تیم پیکان هم تبریک می گویم آنها تیم قابل احترامی دارند. برای این دیدار برنامه هایی داشتیم که به آنها رسیدیم. در نیمه اول از جلو پرس کرده و با حوصله کار کردیم و به گل رسیدیم. در نیمه دوم که متاسفانه تحت تاثیر نتیجه و شرایط بازی حریف قرار گرفته و نظم موردنظرمان را نداشتیم.

 

می توانستیم گل های بیشتری بزنیم

 

اگر مقداری دقت می کردیم می توانستیم در ضد حمله به گل های بیشتری برسیم. این برد را به هواداران تقدیم می کنیم چرا که جایشان واقعا خالی بود. فشاری که به حریف وارد می شود و هیجانی که به بچه های خودمان داده می شود در حضور آنها بسیار زیاد است اما به هر حال باید در چنین شرایطی ادامه بدهیم.

 

بچه ها می توانستند خیلی بهتر از این کار کنند

 

چیزی که ما خودمان هم از آن راضی نیستیم این است که بچه ها می توانستند خیلی بهتر از این کار کنند. البته ما زمان زیادی نداشتیم چرا که در مجموع برای دو بازی سه جلسه تمرین داشتیم. بچه ها چون بازیکنان بزرگی هستند حرف هایمان را زودتر می فهمند. استرس و اضطراب و تنش بازیکنان در نیمه دوم بالا بود و نتوانستیم کاری که در نیمه اول کرده بودیم را تکرار کنیم.

دیدگاه‌ها