کد خبر : 1726195 | 28 آذر 1399 ساعت 19:00 | 55K بازدید | 4 دیدگاه

قایدی: خودم خبر ندارم که مصدوم بودم

مهاجم استقلال می گوید اشتباه داوری در کسب این تساوی و عدم پیروزی استقلال تأثیرگذار بود.

قایدی: خودم خبر ندارم که مصدوم بودم

به گزارش "ورزش سه"، تلاش استقلال و ذوب آهن برای کسب پیروزی در دیدار هفته هفتم، بی نتیجه بود و آنها در پایان 90 دقیقه، به تساوی یک – یک رسیدند.


مهدی قایدی مهاجم آبی پوشان در این بازی نیز در امر گلزنی ناکام بود. او در پایان بازی و در گفتگو با خبرنگاران، اشتباه داوری را عامل نتیجه نگرفتن استقلال می داند.


قایدی در مورد اینکه گفته می شد او این بازی را از دست داده است، گفت: من به بچه ها خسته نباشید می گویم. شاید خودم مصدوم بوده ام و خبر نداشته ام که مصدوم هستم. نمی دانم چه کسی این خبر را منتشر کرده است. خدا را شکر هیچ مصدومیتی نداشتم و نظر کادرفنی بود که من از ابتدا در ترکیب اصلی نباشم.


او ادامه داد: بازی را دیدید که داور خیلی در نتیجه تأثیر داشت. او می توانست با یک کارت قرمز کار را برای ما خیلی راحت کند. نمی دانم چه کسی باید پاسخگوی این اشتباهات باشد. در نهایت استقلال در این قضیه ضرر می کند.


قایدی در پایان گفت: نمی دانم واقعا چه بگویم. در صورت اخراج بازیکن ذوب آهن، می توانستیم به جای تساوی با برد برگردیم. ولی این اتفاق رخ نداد. امیدوارم برای بازی های استقلال داوران سرشناس تر و مطمئن تر را انتخاب کنند.

دیدگاه‌ها