کد خبر : 1726196 | 28 آذر 1399 ساعت 19:07 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: رتبه ساوتهمپتون خود گویای همه چیز است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد ساوتهمپتون این فصل عملکرد درخشانی داشته است.

گواردیولا: رتبه ساوتهمپتون خود گویای همه چیز است


به گزارش "ورزش سه"، ساوتهمپتون زیر نظر رالف هازن هاتل در فصل جاری نتایج بسیار خوبی گرفته و علیرغم حضور این همه مدعی رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داده است. پپ گواردیولا در نشست خبری دیدار برابر ساوتهمپتون حاضر شده و مدعی شد رتبه این تیم در جدول خود گویای همه چیز است.

 

شرایط جسمانی سرخیو آگوئرو: "او بعد از آخرین بازی سیتی نتوانست تمرین کند. آگوئرو دیروز نیز تمرین نکرد، اما امروز خیلی خوب و آماده در تمرینات ظاهر شد. اما نمی دانم آگوئرو چند دقیقه می تواند در ترکیب سیتی قرار بگیرد. مشکل امروز آگوئرو مصدومیت زانو نبود و او مشکل دیگری داشت."

 

دیدار مقابل ساوتهمپتون: "عملکرد و روحیه دیروز مهم نیست، مهم بازی فرداست. باید در لحظاتی که نتیجه نمی گیرید آرام باشید و ما سعی خواهیم کرد بازی خوبی انجام داده و نتیجه بگیریم. بازیکنان ساوتهمپتون دقیقا و به خوبی می دانند که در مراحل مختلف و هر بخش و موقعیتی چه کاری باید انجام دهند.

 

1554015

 

رتبه ای که اکنون این تیم در آن قرار دارد خود گویای این امر است. یک تیم بعد از 12 مسابقه از فصل در رتبه چهارم جدول قرار گرفته و ساوتهمپتون در این فصل عملکرد درخشانی داشته است. دولت تصمیم به بازگشت هواداران گرفته و من چیز دیگری برای اضافه کردن ندارم. منتظر می مانم تا آنها تصمیمات خوبی برای جامعه اتخاذ کنند."

 

اخراج اسلووان بیلیچ از وستهام: "این تصمیمی است که مدیران باشگاه وستهام گرفته اند، بنابراین من نمی توانم در این رابطه نظر بدهم. من رابطه خوبی با اسلووان بیلیچ دارم، اما با سم آلاردایس نیز رابطه خوبی دارم. وقتی فرصت دیدار با آنها را پیدا کردم احساس خوبی داشتم. متاسفانه نمی توانم بیشتر از این صحبتی بکنم و تنها برای آلاردایس آرزوی موفقیت کرده و از بیلیچ نیز حمایت می کنم."

 

انتخاب لوسی برونز، بازیکن سیتی به عنوان بهترین بازیکن زن جهان: "به لوسی برونز تبریک گفته و از حضور او در این مجموعه بسیار خوشحال هستیم. از طرف تمامی بازیکنان و کادر فنی به برونز تبریک می ‌گویم."

دیدگاه‌ها