کد خبر : 1726206 | 28 آذر 1399 ساعت 20:37 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک لمپارد: نسبت به گذشته آرام تر شده ام

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی به تمجید از وستهام و دیوید مویس پرداخته است.

فرانک لمپارد: نسبت به گذشته آرام تر شده ام

به گزارش "ورزش سه"، دو شکست متوالی در لیگ برتر شرایط را برای فرانک لمپارد و چلسی دشوار ساخته و باعث افزایش فاصله این تیم با صدر جدول شده است. فرانک لمپارد امروز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل وستهام حاضر شده و مدعی شد به زودی روند گلزنی های تیمو ورنر در ترکیب چلسی آغاز خواهد شد.

 

دیدار مقابل وستهام: "دیدیو مویس کار بزرگی در این تیم انجام داده است. آنها بازیکنان خوبی دارند، اما سبک بازی وستهام و ثبات این تیم واقعا درخشان بوده است. دیوید مویس سرمربی مدیر بسیار خوبی است و سبک خود را در این تیم پیاده کرده است. بازی در برابر وستهام دشوار است و این تیم در ضد حملات و ضربات ایستگاهی خظرناک ظاهر می شود.

 

1552952

 

من نسبت به زمانی که در میدان برابر وستهام بازی می کردم آرام تر شده ام و البته تمام تمرکزم روی این مسابقه خواهد بود. دیدار این هفته برایم تنها یک مسابقه دیگر بوده و اهمیت متفاوتی ندارد، اما این بازی بعد از دو شکست متوالی مهم خواهد بود."

 

علت حضور تیمو ورنر در سمت چپ خط حمله چلسی: "ورنر در ترکیب تیم ملی آلمان و در لایپزیش در پست های مختلفی بازی کرده و مشکلی برای حضور در این منطقه ندارد. از تیمو ورنر می توان در هر سه پست بخش هجومی استفاده کرد. هر مهاجمی علاقه دارد در تمامی بازی ها موفق به گلزنی شود، اما تیمو ورنر باید از قدرت ذهنی لازم و اعتماد به نفس کافی برای سپری کردن این بازه زمانی برخوردار باشد. مشکلی در مورد ورنر وجود ندارد و او باید مدام تلاش کند خودش را به محوط جریمه برساند، وقتی این اتفاق رخ داد روند گلزنی های او نیز آغاز خواهد شد."

دیدگاه‌ها