کد خبر : 1726221 | 28 آذر 1399 ساعت 21:50 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

مسابقات تیراندازی آنلاین سنگاپور

خدمتی دوم و رستیمان چهاردهم شدند

رقابت‌های تیراندازی آنلاین در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی مردان و زنان با حضور ۱۰۸ ورزشکار از ۷ کشور جهان به میزبانی نمادین سنگاپور برگزار شد.

 خدمتی دوم و رستیمان چهاردهم شدند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون تیراندازی، این رقابت ها از صبح جمعه در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی پیگیری شد که در رشته تفنگ بادی آقایان، نماینده استرالیا به مقام قهرمانی دست بافت، امیر سیاوش ذوالفقاریان دوم و دیگر نماینده استرالیا سوم شد. در این ماده حسین باقری، مهیار صداقت، پوریا نورویان و امیرمحمد نکونام به ترتیب در جایگاه‌های چهارم، پنجم، ششم و نهم قرار گرفتند.

 

در بخش تفنگ بادی بانوان، نماینده سنگاپور اول شد. نجمه خدمتی در جایگاه دوم قرار گرفت و دیگر نماینده سنگاپور سوم شد. در این ماده آرمینا صادقیان و فاطمه کرم‌زاده به ترتیب مقامهای ششم و سیزدهم را کسب کردند.

 

در بخش تپانچه بادی بانوان، نمایندگان تایلند اول و دوم شدند و تیرانداز سنگاپوری در جایگاه سوم ایستاد. در این ماده زینب طوماری و هانیه رستمیان با کسب مقام‌های پنجم و چهاردهم به کار خود پایان دادند.

 

در پایان بخش تپانچه بادی آقایان نیز محمدرسول عفتی به عنوان قهرمان این رقابت‌ها شناخته شد، جواد فروغی دیگر نماینده ایران دوم شد و نماینده ویتنام در جایگاه سوم ایستاد. در این ماده وحید گل‌خندان، ابراهیم برخورداری، سجاد پورحسینی و عرفان صلواتی به ترتیب در جایگاه های ششم، دوازدهم، هفدهم و نوزدهم قرار گرفتند.

 

مسابقات آزاد تیراندازی بین المللی سنگاپور در رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی آقایان و بانوان با حضور ۱۰۸ ورزشکار از ۷ کشور دنیا به صورت آنلاین برگزار شد.

 

دیدگاه‌ها