کد خبر : 1726256 | 29 آذر 1399 ساعت 09:12 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

اخباری از دروازه بیرون آمده بود؛

حق وردی: داور باید پنالتی را تکرار می‌کرد

مدافع پیکان معتقد است داورِ بازی با تراکتور می‌توانست در صحنه‌ای که او پنالتی زد، دستور به تکرار دهد.

حق وردی: داور باید پنالتی را تکرار می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، حجت حق‌وردی درباره دیدار تراکتور و پیکان به خبرنگار ما گفت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و تا دقیقه ۲۵ که گل  دریافت کنیم خوب کار می‌کردیم؛ آنها هم به شدت دنبال ۳ امتیاز بودند ولی در کل ما سوار بر بازی بودیم و حمله می‌کردیم و چند موقعیت خوب داشتیم. دو گل از سه گل روی اشتباهات فاحش فردی اتفاق افتاد که برای هر تیمی در فوتبال رخ می‌دهد، اما من این را بگویم با وجود اینکه سه گل دریافت کردیم، واقعا بازی خوبی ارائه دادیم و مستحق این شکست نبودیم.

 

او اضافه کرد: در نیمه دوم ما آمدیم جبران کنیم که برق ورزشگاه رفت و نیم ساعت وقفه افتاد، بچه‌ها سرد شدند و  بازی از شرایط خودش خارج و کار کمی  سخت شد.

مدافع پیکان ادامه داد: در مجموع غیر از صحنه‌ای که گل خوردیم، روند ما خوب و سوار بر بازی بودیم؛ با اینکه سه گل عقب بودیم، فشار می‌آوردیم ولی بدشانسی آوردیم و باختیم.

 

1339639

 

حق‌وردی در خصوص روند خوب پیکان در هفته‌های اخیر و اینکه آیا این شکست شوک مثبتی برای آنها تلقی میشود یا خیر، ابراز کرد: اگر ما بازی قبلی‌مان را می‌بردیم، به صدرجدول می‌رفتیم ولی بدشانسی آوردیم و  متاسفانه  بازی با تراکتور را هم  باختیم. ما در همه بازی‌ها برای سه امتیاز می‌رویم مگر اینکه شرایط استثنایی مثل بازی با تراکتور پیش بیاید.

 

او عنوان کرد: تیم ما خیلی جوان است و  به غیر از سه، چهار بازیکن باتجربه بقیه بچه‌ها همه جوان هستند و این شوک‌ها برای تیم‌های جوانی مثل ما لازم است. امیدوارم در ادامه مسیر از این دست اشتباهات نداشته باشیم و اینگونه راحت امتیاز از دست ندهیم.

مدافع پیکان در خصوص خراب کردن پنالتی در دقایق پایانی دیدار با تراکتور گفت:  اخباری دروازه‌بان تراکتور قبل از اینکه من ضربه را بزنم بیرون از چارچوب آمده بود؛ اگر کارشناسان ببینند، کاملا متوجه می‌شوند که اخباری یک متر بیرون بود و داور می‌توانست پنالتی مجدد اعلام کند. کمک داور کاملا موضوع را دید ولی داور چیزی نگفت و غیر از آن صحنه چند صحنه مشکوک نیز داشتیم که امیدوارم رسیدگی شود.

 

حق‌وردی در خصوص دیدار پیش رو با سایپا عنوان کرد: سایپا نشان داده تیم خوبی است و خیلی سخت گل می‌خورد. از لحاظ شرایط تیمی ما و سایپا شبیه هم هستیم چون هر دو تیم جوانی داریم، بازی سختی است و یک سری حساسیت‌ها بیرون از گود بین مدیران عامل کارخانه سایپا و پیکان وجود دارد. با توجه به وقفه‌ای که در بازی با تراکتور افتاد، مقداری خسته شدیم ولی  امیدوارم بتوانیم خوب ریکاوری و جبران کنیم و با آمادگی کامل به بازی با سایپا برویم.

دیدگاه‌ها