کد خبر : 1726264 | 29 آذر 1399 ساعت 09:36 | 18.3K بازدید | 1 دیدگاه

چهره های ویژه تراکتور – پیکان

روز پیروزی مسعود شجاعی بر یکی از گزینه‌ها!

تراکتور با کسب پیروزی خانگی مقابل پیکان به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد.

روز پیروزی مسعود شجاعی بر یکی از گزینه‌ها!

به گزارش ورزش سه؛ تیم های تراکتور و پیکان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در شرایطی به مصاف هم رفتند که هر دو از شش دیدار صاحب 9 امتیاز شده بودند. تراکتور موفق شد با پیروزی سه بر یک در این دیدار، 12 امتیازی شده و به رده سوم صعود کند. در ادامه با چهره های ویژه ای دیدار آشنا شوید:

 

مسعود شجاعی؛ تغییر کاربری موفقیت آمیز

بعد از برکناری علیرضا منصوریان، باشگاه تراکتور مسعود شجاعی را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کرد. کاپیتان تراکتوری ها که همواره مهره ای قابل اتکا در ترکیب تیمش بود، در دومین تجربه سرمربیگری اش به دومین پیروزی دست یافت. تراکتورِ شجاعی مقابل پیکان نمایش قابل تحسینی داشت و بعد از مدت ها ضمن کسب یک برد بی حرف و حدیث، بازی زیبایی هم انجام داد. شرایط فعلی تراکتور باعث شده تا تغییر کاربری  موفقیت آمیزی را در این تیم تا این لحظه شاهد باشیم. شجاعی  پس از وظیفه جدیدی که به او محول شده، تمایل زیادی به حضور در میدان ندارد، در بازی با پیکان هم از کنار زمین به هدایت شاگردان/ هم تیمی هایش پرداخته و آنها را در مسیر کسب برد شیرین هفته هفتم هدایت کرد.

 

1554874

 

مهدی تارتار؛ شکست یکی از گزینه ها!

بلافاصله بعد از برکناری علیرضا منصوریان، گمانه زنی ها در خصوص انتخاب جانشین وی آغاز شد. یکی از مربیانی که نامش در بین گزینه های جانشینی منصوریان به چشم می خورد مهدی تارتار بود. البته حضور تارتار در بین گزینه های هدایت تراکتور وارد فاز جدی ای نشد چرا که او سرمربی پیکان بود. اما به هر ترتیب تقابل تیم تارتار با تراکتور در این مقطع یک اتفاق ویژه بود. تارتار در نشست خبری پیش از بازی هم در این خصوص گفته بود: "این مسابقه هم مانند دیدارهای دیگر سه امتیاز دارد و انگیزه خاصی را برای من ایجاد نمی کند." با وجود این اظهارات، شکست مقابل تراکتور در دیداری که تیم پیکان بسیار پر اشتباه ظاهر شد، باعث شد تا یکی از گزینه های هدایت تراکتور مقابل این تیم، با شکستی تلخ مواجه شود!

 

1554870

 

اشکان دژاگه؛ غرش گلادیاتور

اشکان دژاگه همواره جزو بهترین های تراکتور بوده و سرخ پوشان حساب ویژه ای روی او باز می کنند. این روزها با توجه به حضور مسعود شجاعی در راس کادر فنی تراکتور، وظیفه کاپیتانی به اشکان دژاگه محول شده است. هافبک تکنیکی و جنگنده تراکتوری ها که هواداران از او به عنوان گلادیاتور تیم شان یاد می کنند یکی از چهره های شاخص بازی با پیکان بود. اشکان در میانه میدان به خوبی در نقش رهبر ظاهر شد و یکی از سه گل تیمش را هم روی فرصت طلبی و با استفاده از تجربه بالایش به ثمر رساند تا این امیدواری در تراکتوری ها به وجود بیاید که ستاره محبوب شان در بهترین کیفیت ممکن قرار دارد.

 

1554873

 

محمد دریس؛ بازنده بی گناه

محمد دریس که در طول شش هفته اخیر و تا پیش از بازی با تراکتور تنها چهار گل دریافت کرده بود، در طول 45 دقیقه سه بار دروازه تیمش را مقابل سرخ پوشان آذربایجان باز شده دید. این اتفاق در حالی رخ داد که دریس روی گل های دریافتی اشتباه فاحشی نداشت و چهره دروازه بانی که تیمش با سه گل زمین بازی را ترک کرد، به خود نگرفت. اشتباهات فردی مرگبار در خط دفاعی که تاثیر مستقیمی روی دو گل از سه گل دریافتی پیکان داشت، دریس را به یکی از چهره های ویژه بازی تبدیل کرد؛ چهره ای که در یخبندان تبریز، شوکه از اتفاقات بازی، نقش بازنده بی گناه را ایفا کرد.

 

1554872

 

محمدرضا اخباری؛ قارتال آماده پرواز

محمدرضا اخباری پس از پشت سر گذاشتن یک دوره طولانی، بار دیگر به نفر اول دروازه تراکتور تبدیل شده است. او رفته رفته باز هم به همان چهره ای تبدیل می شود که هواداران تراکتور انتظارش را دارند. قارتال تراکتوری ها که هفته گذشته با سیو نجات بخش و منحصر به فرد خود تی تی ها را به وجد آورده بود، در بازی با پیکان هم یکی از چهره های شاخص تراکتور بود. او در طول نود دقیقه، کم اشتباه ظاهر شد و با مهار پنالتی حریف در دقایق پایانی، بازی خوبش را تکمیل کرد. مهار پنالتی حجت حق‌وردی در دقیقه 94 آرامشی بود که اخباری در دقایق تلف شده به تیمش تزریق کرد تا با حفظ اختلاف دو گل، دقایق واپسین بازی بدون فشار برای تراکتور سپری شود.

 

1554871

 

حجت حق‌وردی؛ طلسم شکن نبود!

تیم پیکان در هفته های اخیر در زدن ضربات پنالتی ناموفق و البته بدشانس بوده است. در حالی که امیر روستایی به عنوان پنالتی زن پیکان در شش هفته اخیر دو پنالتی را از دست داده بود، زمانی که داور بازی نقطه پنالتی را در دقیقه 94 به سود پیکان اعلام کرد، حجت حق‌وردی پشت ضربه پنالتی ایستاد تا در غیاب او که در دقیقه 84 تعویض شده بود، در نقش طلسم شکن ظاهر شود. حق وردی اما در انجام ماموریت یاد شده موفق نبود و اخباری ضربه او را مهار کرد تا پیکان شانس برگشت به بازی را در دقایق واپسین از دست بدهد.

سعید عبدی

 

دیدگاه‌ها