کد خبر : 1726270 | 29 آذر 1399 ساعت 09:52 | 92.4K بازدید | 19 دیدگاه

کریمی، مهدوی‌کیا و... در آنتن؛

فینال آسیا را با اسطوره های پرسپولیس ببینید!

ویژه برنامه اپلیکیشن آنتن برای فینال آسیا با حضور علی کریمی، خداداد عزیزی، مهرداد میناوند و البته مهدی مهدوی کیا و پژمان جمشیدی پخش می‌شود.

فینال آسیا را با اسطوره های پرسپولیس ببینید!

به گزارش ورزش سه، امروز ۹۰ دقیقه پیش از شروع بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای، از طریق اپلیکیشن آنتن ویژه برنامه ای با حضور سه چهره شاخص فوتبال ایران آغاز شد؛ خداداد عزیزی به عنوان مجری و علی کریمی و مهرداد میناوند نیز به عنوان تحلیل گر. با شروع بازی نیز این پخش زنده در جریان است و چهار ستاره سابق فوتبال ایران شوخی و خنده خود در حین فوتبال را با طرفداران خود به اشتراک گذاشته اند.

 

خداداد که در دهه ۱۳۷۰ یک سال به عنوان بازیکن قرضی در جام باشگاه های آسیا پیراهن پرسپولیس را برتن کرد، امروز از ساعت ۱۴:۱۵ اجرای این ویژه برنامه را برعهده خواهد داشت و با همان لحن دوست داشتنی همیشگی با علی کریمی اسطوره قرمزها و همچنین مهرداد میناوند درباره فینال لیگ قهرمانان صحبت خواهند کرد اما دو میهمان ویژه دیگر هم از طریق اسکایپ به این جمع سه نفره ملحق شده اند.

 

1554887

 

1554888

 

مهدی مهدوی کیا که به دلیل قرنطینه سفت و سخت در آلمان نتوانست خود را به استودیوی آنتن برساند به همراه پژمان جمشیدی که به خاطر ضبط یک پروژه سینمایی در جزیره کیش حضور دارد، به صورت تصویری در ویژه برنامه نقش آفرینی می‌کنند و هواداران پرسپولیس می‌توانند نظرات آن ها را درباره بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای ببینند.

 

1554889

 

1554890

 

پس از این ویژه برنامه ۷۵ دقیقه ای، بازی با گزارش اختصاصی پخش شد و پس از سوت پایان، برای ساعتی دوباره در استودیوی آنتن این سه در خصوص نمایش سرخپوشان صحبت خواهند کرد. اکنون که بازی در جریان است نیز می‌توانید بازی را با حضور اسطوره های پرسپولیس تماشا کنید و تحلیل آن ها را درباره بازی گوش کنید.

 

علی کریمی که مدت هاست سکوت رسانه‌ای داشته، امروز در آنتن به سکوتش خاتمه خواهد داد و این در حالی اتفاق می‌افتد که مجری برنامه یکی از صریح ترین فوتبالیست های تاریخ ایران است. هم کلامی این دو با مهدی مهدوی کیا، پژمان جمشیدی و مهرداد میناوند تماشایی خواهد بود. در طول برنامه خاطره های جالب زیادی از دوران فوتبالی کریمی، میناوند و عزیزی مطرح شد که ویدیوی آن ها نیز در بخش ویدیوی ورزش سه موجود است.

 

1554886

 

میتوانید اپلیکیشن آنتن را از اینجا دانلود کنید.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها