کد خبر : 1726279 | 29 آذر 1399 ساعت 10:19 | 196.3K بازدید | 41 دیدگاه

یحیی به دنبال تاریخ سازی بزرگ در استادیوم الجنوب

ترکیب احتمالی پرسپولیس در فینال مقابل اولسان هیوندای

پرسپولیس در فینال قرار دارد و در غیاب سه ستاره خود به دنبال این است تا برابر نماینده کره جنوبی اینبار جام را جستجو می‌کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در فینال مقابل اولسان هیوندای

به گزارش "ورزش سه"، الشارجه امارات، الدحیل قطر، التعاون عربستان، السد قطر، پاختاکور ازبکستان و النصر عربستان؛ شاگردان یحیی گل محمدی یک به یک حریفان خود را از پیش رو برداشتند تا اکنون به عنوان فینالیست بار دیگر یک حریف شرقی را روبروی خود ببینند. اولسان هیوندای کره جنوبی اینبار سد راه پرسپولیس قرار دارد و در این سمت اما شاگردان یحیی گل محمدی در جستجوی جامی هستند که جای خالی آن بیش از 5 دهه در موزه این باشگاه احساس می‌شود. جامی که دو سال پیش نیز از نزدیک آن را لمس کردند اما لشگر نصف و نیمه برانکو توان رقابت را نداشتند و قافیه را به کاشیما آنتلرز واگذار کردند.

 

از تیمی که در سال 2018 در یکقدمی جام ناکام ماند اکنون سیدجلال حسینی، احسان حسینی، بوژیدار رادوشوویچ، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، سعید حسین پور، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی و بشار رسن در جمع سرخ‌ها حضور دارند و بعد از حسرت بزرگی که در آزادی متحمل شدند، اکنون حریص‌تر از گذشته تنها به بالا بردن جام فکر می‌کنند.

یحیی گل محمدی که نسبت به روز ابتدایی شروع این جام اکنون مهدی ترابی، علی علیپور، آنتونی استوکس، شجاع خلیل زاده، علیرضا بیرانوند را به دلیل جدایی و احسان پهلوان، عیسی آل کثیر و وحید امیری را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، برای اینکه در تاریخ باشگاه جاودانه شود، سودای دستیابی به جام را دارد. در فاصله ساعاتی مانده به این دیدار ترکیب احتمالی پرسپولیس را مرور خواهیم کرد.

 

حامد لک
بعد از جدایی بیرانوند و در شرایطی که بوژیدار رادوشوویچ نیز در مدار اشتباهات فردی قرار گرفته بود، حامد لک یک انتخاب فوق العاده برای سرخ‌ها شده است. او کارش را با حضور در لیگ قهرمانان آسیا استارت زد و تنها دو گل از روی نقطه پنالتی دریافت کرد و اوج نمایش او نیز می‌تواند برابر النصر دانست. جایی که در ضربات پنالتی با گرفتن یکی از پنالتی‌های حریف، سرخ‌ها را به فینال رساند. او امروز نیز پیشاپیش دیگر بازیکنان در زمین حاضر خواهد شد و کار سختی مقابل خط هجومی مهارنشدنی حریف کره‌ای پیش رو خواهد داشت. 

 

1547419

 

سیدجلال حسینی
برای کاپیتانی که تمامی افتخارات داخلی را درو کرده، هیچ اتفاقی نمی‌تواند شیرین‌تر از قهرمانی در آسیا باشد. اتفاقی که تاکنون دو بار برای آن دورخیز کرده و یک بار با سپاهان و بار دیگر با پرسپولیس در فینال ناکام مانده است. آیا او اکنون در 38 سالگی می‌تواند یک افتخار بزرگ را در کارنامه خود شکل دهد و در پایان بازی امروز جام قهرمانی را بالای سر ببرد؟

 

محمدحسین کنعانی زادگان
در غیاب شجاع خلیل زاده مورداطمینان‌ترین مدافع پرسپولیس محسوب می‌شود. بازیکنی که اکنون در اوج آمادگی و تجربه قرار دارد و با بازی جسورانه خود قادر خواهد بود اطمینان خاطر را به خط دفاعی پرسپولیس بیاورد. مطمئنا در شرایطی که کارشناسان از ضعف حریف در ضربات کرنر و ایستگاهی نیز صحبت می‌کنند، او با حضور در فاز تهاجمی در ضربات ایستگاهی شاید حتی کاری فراتر از دفاع را صورت دهد و باید منتظر نمایش او ماند. 

 

1554898


مهدی شیری
مدافع راست پرسپولیس در این میدان بزرگ بین المللی باید نشان دهد که انتخاب از سوی دراگان اسکوچیچ برای حضور در تیم ملی اشتباه نبوده است. نمایش او در فصل گذشته و در روزهای پایانی فصل باعث شده بود تا اطمینان تیم را به خود جلب کند اما این بازی می‌تواند یک اتفاق بزرگ برای او محسوب شود. شیری که در دیدارهای اخیر جای خود را به سیامک نعمتی داده بود، اکنون در پست دفاع راست حاضر خواهد شد و امیدوار است بتواند در کنار کنعانی زادگان، نوراللهی، بشار رسن در سمت راست شرایط را کاملا به سود پرسپولیس کند.

 

سعید آقایی
با سه پاس گل در سودای دستیابی به عنوان برترین پاسور این فصل لیگ قهرمانان آسیاست. با این حال قطعا در این بازی با توجه به قدرت بالای وینگرهای حریف باید بیشتر به دنبال کارهای دفاعی باشد. آقایی که کارش را با حضور در لیگ قهرمانان آسیا و صعود به فینال این مسابقات دنبال کرده، باید دید در ترکیب این تیم در این بازی حساس چه دستاوردی را به خود اختصاص خواهد داد.

 

میلاد سرلک
با حضور کمال کامیابی نیا بار دیگر به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی به این بازیکن اطمینان کند. او با گلزنی در جدال با شهرخودرو تقریبا جای خود را در ترکیب اصلی فیکس کرده و به زوجی تکمیل کننده برای نوراللهی تبدیل شده است. شماره 10 پرسپولیس با خصوصیات تدافعی‌تر در این بازی و در یک سوم دفاعی سرخپوشان حاضر خواهد شد و به دنبال این است تا در طراحی حملات حریف اختلال ایجاد کرده و البته تاکید ویژه شده تا این اقدام را با کمترین خطای ممکن خطرناک در باکس تیم صورت دهد.

 

1543818

 

احمد نوراللهی
نوراللهی نیز یکی از بازیکنانی است که اکنون برای دومین بار پا به فینال می‌گذارد. اشک‌های او در آزادی و در بازی مقابل کاشیما مطمئنا اکنون انگیزه‌ای دوچندان به او داده تا اینبار این بازی را به بهترین شکل ممکن خاتمه دهد. یحیی چشم به ضربات از پشت محوطه جریمه و والی او دوخته و طراحی حملات نیز در کنار بشار رسن به این بازیکن سپرده شده است. 

 

بشار رسن
فارغ از اینکه این بازی پایانی بشار رسن برای پرسپولیس خواهد بود یا خیر، اکنون همه از بشار یک بازی خاطره انگیز را انتظار دارند. بازیکنی که نامزد دریافت عنوان برترین بازیکن فصل این مسابقات محسوب می‌شود و انتظار می‌رود با یک نمایش کیفی فوق العاده بتواند اتفاقی روشن را برای پرسپولیس رقم بزند. 

 

1554899

 

سیامک نعمتی
محرومیت عجیب از فینال قبلی و قدم‌های پر از حسرت او در استادیوم آزادی، اینبار او را با انگیزه‌ای دو چندان وارد استادیوم الجنوب کرده است. بازیکنی که برانکو نیز اعتقاد داشت اگر در بازی در اختیارش داشت شاید اتفاقاتی دیگر رقم می‌خورد. باید دید سیامک که در اوج آمادگی قرار دارد، قادر خواهد بود مرد شماره یک این بازی لقب گیرد یا خیر.

 

امید عالیشاه
عالیشاه نیز دیگر بازیکنی بود که در فینال قبلی به دلیل مصدومیت غایب بود. او که در مقطعی با یحیی گل محمدی نیز دچار اختلاف نظر شده بود، اکنون بار دیگر به فلسفه فنی او بازگشته و بهترین فرصت را دارد تا در غیاب وحید امیری و احسان پهلوان، توانایی فنی خود را به نمایش بگذارد. 

 

مهدی عبدی
زننده گل صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، بار دیگر در آزمونی بزرگ قرار گرفته است. در غیاب عیسی آل کثیر اکنون تمام نگاه‌ها به بازیکنی است که طی دیدارهای اخیر لیگ نتوانسته بود انتظارات را برآورده کند اما اکنون هم‌تیمی‌هایش در اردوی دوحه خبر از آمادگی باورنکردنی او می‌دهند که شاید بتواند اتفاقی بزرگ و تاریخی در فینال لیگ قهرمانان برایش در پی داشته باشد. 

 

1554676

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس: 
حامد لک
سیدجلال حسینی 
محمدحسین کنعانی زادگان
میلاد سرلک
احمد نوراللهی
امید عالیشاه
سیامک نعمتی
مهدی شیری
مهدی عبدی
سعید آقایی
بشار رسن

پرسپولیس در این دیدار را بوژیدار رادوشوویچ، احسان حسینی، سعید حسین پور، آرمان رمضانی، کمال کامیابی نیا، علی شجاعی، آریا برزگر و محمد انصاری را در اختیار خواهد داشت.

شما هم می‌توانید طبق اتفاقاتی که طی روزهای اخیر حول اردوی پرسپولیس در دوحه رقم خورده، پیش‌بینی خودتان از ترکیب این تیم در جدال با اولسان هیوندای کره جنوبی را بنویسید تا در بخش کامنت‌ها منتشر شود.

دیدگاه‌ها