کد خبر : 1726285 | 29 آذر 1399 ساعت 10:56 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

شوت علیه کلین شیت؛ حقیقی راضی از صدرنشینی

گل گهر سیرجان بعد از دو باخت پیاپی در برابر تیم های پیکان و صنعت نفت در خانه 3 گل به تیم شهر خودرو زد و دوباره به صدر جدول بازی های لیگ برتر برگشت.

شوت علیه کلین شیت؛ حقیقی راضی از صدرنشینی 

به گزارش "ورزش سه"، این بهترین اتفاق ممکن برای گل گهر سیرجان بود  اما برای علیرضا حقیقی زمانی شیرین تر می شد که کلین شیت می کرد. ضربه صادق صادقی بازیکن شهر خودرو در دقیقه 77 بازی که می توان از آن به عنوان یک شوت استثنایی یاد کرد غیر قابل مهار بود و تبدیل به یکی از گل های زیبای این فصل لیگ بازی ها شد. علیرضا در روزی که خیلی درون دروازه گل گهر با چالش مواجه نشد و حتی می توان گفت روز آرامی را سپری کرد دوست داشت این ضربه را مهار کند تا یک کلین شیت دیگر به نام خود ثبت کند اما هر چه تلاش کرد نتوانست شوت استثنایی صادقی را مهار کند. با این حال او در پایان بازی از صدرنشینی تیمش خوشحال بود. به هر صورت برای او که دوباره به فوتبال ایران برگشته و برای بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی تلاش می کند این اتفاق کمی نیست. ثبت 9 کلین شیت در دور برگشت بازی های فصل گذشته که او را از این حثیث رکوردار کرده بود بهمراه تیم نساجی و از سویی صدرنشین با تیم گل گهر سیرجان. 

 

قطع به یقین دروازه بان باتجربه تیم گل گهر که مرد شماره یک تیم ملی در جام جهانی 2014 بود در گل گهر چالش های بیشتری را تجربه خواهد کرد به این خاطر که تیمش به دنبال ارایه بازی تهاجمی و حداقل کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا است و به جای اینکه با نفرات بیشتری دفاع کند با نفرات بیشتری حمله خواهد کرد. گل گهر با 12 گل زده بهترین خط حمله بازی ها را در اختیار دارد اما از سویی در 7 بازی سپری شده 7 گل خورده و معدل گل خورده این تیم در هر بازی یک گل است؛ برای امیر قلعه نویی و تیمش کسب امتیاز مهمتر از گل های خورده است و البته باید گفت این 7 گل در حالی در پرونده گل گهر به ثبت رسیده که در برخی از صحنه ها علیرضا حقیقی با سیوهای خود به امتیاز گیری تیم کمک کرده است؛ همان طور که منشا با گل های خود در این مسیر حرکت کرده؛ صدرنشینی در لیگ برتر موجب شده تا اینروزها حال و هوای همه در این تیم شهرستانی خوش باشد.

دیدگاه‌ها