کد خبر : 1726287 | 29 آذر 1399 ساعت 10:59 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد تند کلوپ از رای منفی به 5 تعویض در لیگ برتر

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از باشگاه‌های لیگ برتری به دلیل دادن رای منفی به بازگشت قانون پنج تعویض به لیگ برتر به شدت انتقاد کرد.

انتقاد تند کلوپ از رای منفی به 5 تعویض در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از باشگاه‌های لیگ برتری به دلیل رای منفی شان به بازگشت قانون پنج تعویض به این لیگ به شدت انتقاد کرد. لیگ برتر این انگلیس بعد از این رای گیر‌ی بر خلاف دیگر لیگ‌های بزرگ اروپایی با حداکثر سه تعویض به کار خود ادامه خواهد داد.

 

1554905

 

باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس روز پنج شنبه به صورت اصولی با اضافه شدن تعویض‌هایی برای مقابله با بازیکنانی که در زمان بازی از ناحیه سر مصدوم شده و بیم ضربه مغزی شان می‌رود موافقت کردند اما با پیشنهاد بازگشت تعداد تعویض‌های مجاز به پنج تعویض به دلیل شرایط کرونایی مخالفت کردند.

 

یورگن کلوپ در انتقاد خود از باشگاه‌های لیگ برتری گفت: " همه نظر من را در این باره می‌دانند. همه می‌دانند که 10 باشگاه علیه این پیشنهاد رای منفی دادند. مساله این نبود که ما به دنبال یک مزیت برای خودمان باشیم. مساله فقط رفاه و سلامت بازیکنان بود ولی آنها بر خلاف این مساله رای دادند".

 

سرمربی لیورپول گفت: " عملاً در تمام دنیا تنها کسانی که علیه چنین قانونی رای داده اند همین ده باشگاه هستند. من نمی دانم لیگ دیگری هم هست که الان سه تعویض داشته باشد یا نه. وقتی همه باشگاه‌ها و لیگ‌های دنیا رای داده اند که در رقابتهایشان 5 تعویض مجاز باشد حتماً دلیل خوبی پشت این مساله وجود دارد".

 

 

دیدگاه‌ها