کد خبر : 1726293 | 29 آذر 1399 ساعت 11:23 | 25.7K بازدید | 6 دیدگاه

شجاعی سرمربی تراکتور باقی می‌ماند؟

تراکتور در دومین بازی با هدایت مسعود شجاعی یک نتیجه خوب در برابر پیکان به دست آورد؛ تیمی که مربی اش یکی از گزینه های حضور در راس کادر فنی تراکتور بود.

شجاعی سرمربی تراکتور باقی می‌ماند؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تراکتور در اولین بازی با هدایت مسعود شجاعی به سختی ماشین سازی را شکست داده بود اینبار خیلی راحت پیکان را با نتیجه 3-1 از پیش رو برداشت؛ حالا تراکتور تیم سوم جدول است. آنهم در حالی که تنها یک امتیاز با صدرنشین اختلاف دارد. 

 

انتخاب مسعود شجاعی که خیلی ناخواسته بوده از این زاویه که اگر علی رضا منصوریان نتیجه می گرفت هم چنان به عنوان سرمربی تیم باقی می ماند حالا به مذاق تراکتور خوش آمده و دیگر مدیری از این باشگاه در مورد مربی جدید صحبت نمی کند. از گزینه های دوم و سوم. پیش تر هوشنگ نصیرزاده معاون ورزشی باشگاه گفته بود ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه اول مسعود شجاعی بشمار می رود. 

 

مسعود شجاعی اگر چه در ذهن دوست داشت دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شود و حتی بازی در جام جهانی 2022 را هم تجربه کند اما تصمیم تازه اسکوچیچ – سرمربی تیم ملی مسیر فوتبالی او را تغییر داد به خصوص که باشگاه بعد از برکناری علیرضا منصوریان به او اعتماد کرد.  مسعود حالا به جای تلاش برای صعود به جام جهانی به همراه تیم ملی باید ماموریت تازه ای را دنبال کند. قهرمان کردن تراکتور در لیگ برتر که تا اکنون اتفاق نیافتاده است. رقم زدن این اتفاق برای مسعود شجاعی در گام نخست مربیگری افتخار بزرگی خواهد بود که برای همیشه در تاریخ ثبت خواهد شد. 

 

به نظر می رسد در تراکتور کاپیتان سرمربی شده است و تمام. و چه جالب که این تصمیم را همه برتابیده اند و برای مسعود خوب بازی می کنند. از اشکان دژاگه گرفته که دوست صمیمی مسعود است تا محمد عباس زاده که با تلاش علیرضا منصوریان دوباره احیا شد.

دیدگاه‌ها