کد خبر : 1726299 | 29 آذر 1399 ساعت 11:57 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

240 پیتزا، هدیه ستاره چلسی به کادر درمان کرونا

آنتونیو رودیگر ستاره آلمانی چلسی برای کمک به حفظ روحیه کادر درمان کشورش برای 13 بیمارستان در آلمان پیتزا خرید.

240 پیتزا، هدیه ستاره چلسی به کادر درمان کرونا

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رودیگر ستاره آلمانی چلسی با هدف کمک به حفظ روحیه کادر درمان کشورش که در خط مقدم مبارزه با اپیدمی کرونا فعالیت می‌کنند و تشکر از فداکاری آنها برای 13 بیمارستان در آلمان پیتزا خریداری کرده و بین این بیمارستانها توزیع کرد.

 

رودریگر برای کادر درمان بخش مراقبتهای ویژه 13 بیمارستان در 10 شهر مختلف آلمان که رویهم رفته شامل 420 نفر از کادر درمان این کشور می‌شوند پیتزا خریداری کرده و به محل کار این افراد فرستاد. رودریگر بعد از این ابتکار خود گفت هدفش قدردانی از تلاشهای کادر درمان در مبارزه با این ویروس بوده است.

 

1554924

 

ستاره آلمانی چلسی در این باره گفت: " در هفته‌های اخیر شرایط واحدهای مراقبتهای ویژه که به بیماران کرونایی رسیدگی می‌کنند دوباره وخیم شده و این واقعاً تراژیک است. کسانی که در این واحدها کار می‌کنند واقعاً فوق العاده هستند. مردان و زنانی شریف و بزرگوار".

 

رودیگر در ادامه گفت: " من با این کار می خواستم از همه آنها تشکر کنم، از همه کادر درمان و کارکنان بیمارستانها که خودشان و سلامتی شان را در معرض خطر قرار می دهند تا به مردم کمک کنند. این یک ژست از طرف من بود. هر چه کنیم نمی توانیم به اندازه کافی از آنها تشکر کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها