کد خبر : 1726303 | 29 آذر 1399 ساعت 12:12 | 60.4K بازدید | 5 دیدگاه

پرش رونالدویی مهاجم استقلال نافرجام بود (عکس)

سبحان خاقانی نتوانست در دومین دیداری که برای تیمش به میدان رفت، گلزنی کند.

به گزارش "ورزش سه"، خط حمله استقلال برخلاف دیدار مقابل شهرخودرو، این بار در اصفهان روز کم فروغی را پشت سر گذاشت و آنها نتوانستند به شکل جدی دروازه شهاب گردان را تهدید کنند.


در این مسابقه، سبحان خاقانی وینگر جوان آبی پوشان که در دیدار هفته گذشته در مقابل شهرخودرو موفق به گلزنی شده بود، در این بازی نیز در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت.


خاقانی که در این دیدار به پست وینگر چپ منتقل شده بود، نتوانست درخشش در مشهد را تکرار کند. او در این مسابقه هیچ موقعیتی به دست نیاورد و نتوانست به سمت دروازه ذوبی ها شوت بزند.

 

1554930


خاقانی که تلاش زیادی برای گلزنی کرد و روی ضربات ارسالی نیز قصد داشت دروازه حریف را تهدید کند، هیچ نبرد هوایی موفقی را در این بازی نداشت و مهاجمین استقلال در روز خوب مدافعین ذوب آهن، حرف خاصی برای گفتن نداشتند.


خاقانی جوان در یکی از صحنه های بازی پرش بلندی برای زدن ضربه سر داشت ولی در این راه ناکام بود. او در این بازی 4 بار مرتکب خطا شد و در دقیقه 69 به دلیل آسیب دیدگی، جای خودش را به مهدی قایدی داد.


خاقانی 20 ساله که زیر نظر رضا عنایتی در تیم مشکی پوشان مشهد به صورت جدی وارد سطح اول فوتبال ایران شد، امیدوار است در بازی های بعدی، درخشش را تکرار کند. چیزی که کادرفنی استقلال نیز امید زیادی به آن دارند.

 

1554929

دیدگاه‌ها