کد خبر : 1726313 | 29 آذر 1399 ساعت 13:40 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن به دنبال حفظ پدیده 17ساله از وسوسه انگلیسی

بایرن مونیخ برای حفظ پدیده جوانش جمال موسیالا که مورد خواهان چند تیم لیگ برتری قرار دارد به او پیشنهاد قراردادی با شرایط بهتر می‌دهد.

بایرن به دنبال حفظ پدیده 17ساله از وسوسه انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه چندین باشگاه لیگ برتر انگلیس جمال موسیالا پدیده جوان بایرن مونیخ را به دقت زیر نظر داشته و خواهان جذب او هستند باشگاه آلمانی قصد از دست دادن این پدیده را ندارد و مترصد است با ارائه پیشنهادی بهتر برای امضای قراردادی جدید او را در آلیانز آرنا نگه دارد.

 

بر اساس اعلام رسانه های آلمانی بایرن مونیخ حتی ممکن است حاضر شود برای حفظ جمال به او پیشنهاد دستمزدی معادل 100هزار پوند در هفته بدهد. دستمزدی که تا کنون در بایرن مونیخ برای جوانی به سن و سال جمال موسیالا بی سابقه بوده است.

 

1554957

 

جمال موسیالای 17ساله با اینکه از این فصل به ترکیب تیم اول باشگاه راه یافته و در دوران هانسی فلیک به یکی از مهره‌های تقریباً ثابت بایرن تبدیل شده و چندین رکورد مربوط به سن را شکسته است اما هنوز با باشگاه آلمانی قراردادی دارد که مربوط به دوران حضورش در تیم جوانان بایرن مونیخ است.

 

گفته می‌شود باشگاه‌های بزرگ انگلیسی مثل لیورپول، منچستریونایتد و منچسترسیتی جمال موسیالا را به دقت زیر نظر دارند و علاقه زیادی برای به خدمت گرفتن او نشان داده اند. به همین دلیل است که بایرن حاضر شده هر چه سریع‌تر مذاکره با جمال برای تبدیل قرارداد او به قراردادی رسمی با تیم بزرگسالان را شروع کند.

 

 

دیدگاه‌ها