کد خبر : 1726321 | 29 آذر 1399 ساعت 13:55 | 181.7K بازدید | 35 دیدگاه

سیستم 1-3-2-4 مقابل تیم کره‌ای؛

اعلام ترکیب پرسپولیس برای فینال آسیا

یحیی گل‌محمدی ۱۱ بازیکن سرخ‌پوش برای دیدار مقابل اولسان هیوندای را معرفی کرد.

اعلام ترکیب پرسپولیس برای فینال آسیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس ایران از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر، دیدار فینال فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا را مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی برگزار می‌کند.

 

حامد لک مثل بازی‌های قبل دروازه‌بان پرسپولیس در این دیدار است و امید زیادی دارد تا روند درخشانی که در مراحل گروهی و حذفی لیگ قهرمانان طی کرده بود را مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی هم ادامه دهد.

سید جلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان، دو سد محکم دفاعی پرسپولیس هستند که وظیفه سنگینی مقابل مهاجمان زهردار حریف دارند و چشم بسیاری از هواداران به درخشش این دو زوج همیشگی سرخ‌ها است.

 

مهدی شیری و سعید آقایی، مدافعان راست و چپ پرسپولیس هستند که علاوه بر کارهای دفاعی می‌توانند در فاز هجومی نیز کمک حال سرخ‌های ایران باشند؛ کاری که در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان به خوبی انجام داده‌اند.

 

در روزی که کمال کامیابی‌نیا از روی نیمکت بازی را آغاز می‌کند، میلاد سرلک و احمد نوراللهی به‌عنوان هافبک‌های دفاعی مقابل اولسان هیوندای به میدان می‌روند و سعی دارند بازیکنان خلاق میانی حریف کره‌ای را از کار بیاندازند و اجازه بازی‌سازی به حریف را ندهند.

 

سیامک نعمتی و امید عالیشاه، بال‌های چپ و راست پرسپولیس در میانه میدان هستند که بشار رسن هم کمی جلوتر از آنها به‌عنوان هافبک هجومی بازی می‌کند؛ البته ممکن است در ادامه مسابقه جای نعمتی و رسن عوض شود تا با خلاقیت، تکنیکی، ارسال‌ها و پاس‌های در عمق آنها، پرسپولیس به گل برسد.

 

امید اول گلزنی پرسپولیسی‌ها نیز در این مسابقه مهدی عبدی است؛ بازیکن جوانی که در مرحله نیمه نهایی و در غیاب عیسی آل‌کثیر محروم توانست دروازه النصر عربستان را باز کند و امروز مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی حساس‌ترین بازی عمر خود را تجربه خواهد کرد و گلزنی در این دیدار می‌تواند او را محبوب‌تر از همیشه بین هواداران سرخ کند.

 

1554966

 

 

ترکیب پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی به‌صورت زیر است:

حامد لک، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، بشار رسن و مهدی عبدی

دیدگاه‌ها