کد خبر : 1726328 | 29 آذر 1399 ساعت 14:41 | 18.8K بازدید | 2 دیدگاه

نفر به نفر با ستاره‌های دو فینالیست (عکس)

در ترکیب دو تیم پرسپولیس و اولسان هیوندای، مهره های تأثیرگذار زیادی دیده می شود که می توانند سرنوشت این بازی را رقم بزنند.

به گزارش "ورزش سه"، تا ساعاتی دیگر قهرمان بزرگترین رقابت باشگاهی در قاره آسیا مشخص خواهد شد و از میان پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی، در نهایت یک تیم جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد. جامی که سرنوشت آن را ستاره های دو تیم رقم خواهند زد.

 

در درون دروازه دو تیم، دو سنگربان مطمئن حضور دارند که مهاجمین دو تیم امروز کار سختی برای باز کردن دروازه آنها در پیش روی دارند. حامد لک که به عنوان خرید تابستانی سرخپوشان به این تیم پیوست، عملکردی فراتر از انتظار داشته است.

 

او نخستین بازی هایش با پیراهن پرسپولیس را در همین رقابت ها انجام داد. لک 708 دقیقه در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت و تنها 2 بار دروازه اش باز شد. هر دو گلی که لک دریافت کرد، از روی نقطه پنالتی بود و او هرگز در جریان بازی ها گلی را دریافت نکرده است.

 

1554975

 

 

او در 7 دیداری که برای پرسپولیس به میدان رفت، موفق به ثبت 5 کلین شیت شد و در صدر جدول برترین دروازه بانان آسیا در زمینه کلین شیت قرار دارد. 19 بار بازیکنان حریف به سمت دروازه لک شوت زدند که با 14 سیو او همراه شد. او 89 درصد شوت ها را با موفقیت مهار کرد.


در سوی مقابل، جو سو هوک باتجربه قرار دارد. او یک بازی بیشتر از لک درون دروازه اولسان قرار گرفت. هوک با 796 دقیقه بازی برای کره ای ها، 5 بار دروازه اش را باز شده دید و موفق به ثبت 3 کلین شیت در این رقابت ها شد.

 

1554974

 


برخلاف لک، شوت های زیادی به سمت دروازه او زده شد. از 32 شوتی که به سمت دروازه هوک آمد، او 27 بار دروازه تیمش را نجات داد و 84 درصد از آنها را با موفقیت مهار کرد. این آمار نشان می دهد که هر دو تیم در درون دروازه، مهره های قابل اعتمادی دارند.


در خط میانی شاهد رقابت جذابی میان احمد نوراللهی و یون بیت گارام خواهیم بود. نوراللهی در 697 دقیقه ای که به میدان رفته است، 403 بار به هم تیمی هایش پاس داده که 90 درصد آن صحیح بوده است، آماری فوق العاده برای این هافبک سرخپوشان.

 

1554976

 


او 120 نبرد موفق داشته و 43 بار نیز در کارهای دفاعی به خوبی کمک حال تیمش بوده است. 82 درصد از تکل های این بازیکن نیز صحیح بوده است. اما در سوی مقابل یون بیت گارامی حضور دارد که در زمینه گلسازی و خلق موقعیت، بازیکن خطرناکی است.

 

1554977

 


گارام 632 دقیقه در ترکیب اولسان به میدان رفته و روی 7 گل تیمش نقش مستقیم داشته است. یون بیت گارام در این رقابت ها 4 بار دروازه حریفان را باز کرده و 3 بار نیز به هم تیمی هایش پاس گل داده است. علاوه بر این، او 471 پاس به هم تیمی هایش داده است. گارام با 20 خلق موقعیت پس از جاناتان ویرا با 21 خلق موقعیت، در رده دوم برترین های لیگ قهرمانان حضور دارد. او امروز می تواند به تنهایی این عنوان را از آن خود کند.

 

1554978

 


جونیور نگرائو مهاجم خطرناک اولسانی هاست. او در لیگ کره جنوبی در 27 بازی موفق شد 26 گل برای تیمش به ثمر برساند و در این رقابت ها نیز 5 بار دروازه حریفان را باز کرده و یک بار نیز پاس گل داده است. او 22 بار به سمت دروازه رقبا شوت زده که 12 مورد آن در چارچوب بوده است. او 42 بار در درون محوطه جریمه حریفان اولسان توپ را لمس کرده که آمار بالایی برای یک مهاجم است. مدافعین پرسپولیس باید در دیدار امروز حسابی مراقب این بازیکن کهنه کار باشند.

 

1554979


اما بشار رسن یکی از امیدهای گلزنی و گلسازی سرخپوشان در دیدار امروز است. او 727 دقیقه برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و یک بار موفق به گلزنی شد و 2 پاس گل نیز داد که پاس گل او به عبدی در دیدار برابر النصر، شاید مهمترین پاس گل او برای پرسپولیس در سالهای حضورش در پیراهن سرخپوشان بوده باشد.


رسن آمار بسیار خوبی در رساندن توپ به هم تیمی هایش دارد. از 421 باری که او قصد توپ رسانی به پرسپولیسی ها داشته، 87 درصد از پاس های او درست بوده اند. او آمار خوبی نیز در کارهای دفاعی دارد و 31 بار موفق به قطع توپ شده است و پرسپولیسی ها حساب ویژه ای روی او باز کرده اند.


قطعا این بازیکنان در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا می توانند تأثیر زیادی داشته باشند و باید دید بالاخره کدام یک از دو طرف می تواند جام قهرمانی را به خانه ببرد.

دیدگاه‌ها