کد خبر : 1726336 | 29 آذر 1399 ساعت 15:03 | 24.4K بازدید | 3 دیدگاه

گفت و گوی جذاب خداداد عزیزی و جادوگر در آنتن

کریمی: فقط مارادونا می توانست یک تنه بازی در آورد

علی کریمی اسطوره باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خداداد عزیزی در تلویزیون اینترنتی " آنتن" درباره فینال لیگ قهرمانان صحبت کرد.

کریمی: فقط مارادونا می توانست یک تنه بازی در آورد

به گزارش"ورزش سه" تلویزیون اینترنتی و اپلیکیشن " آنتن" در حال حاضر ویژه برنامه زنده "فینال لیگ قهرمانان آسیا" را به حضور ستاره های فوتبال ایران پخش می کند. علی کریمی اسطوره باشگاه پرسپولیس یکی از میهمانان خداداد عزیزی ستاره فوتبال ایران و مجری این برنامه است.

 

کریمی در ابتدای حضورش در برنامه درباره فینال گفت:" امیدوارم در انتهای این برنامه همه شاد و خوشحال به خانه هایمان برویم. هواداران منتظر یک برد و قهرمانی تیم هستند."

 

خداداد عزیزی که اجرای برنامه را با همان سبک و سیاق خاصش به عهده دارد گفت:" داش علی خیلی خوش آمدی.می دانی که ما به شما به عنوان دوست و همبازی ارادت داریم. علی آقا بازی را چی می بینی؟"
کریمی در پاسخ او گفت:"وقتی دو تیم فینال می آیند با وجود اینهمه تیم خوب باشگاهی در غرب و شرق ، قطعا تیم های قدری هستند. یک سمت تیم ما پرسپولیس است که امیدوارم برنده بازی باشد. طبیعتا فکر می کنم بازی جذابی باشد با توجه به اتفاقاتی که افتاده و اینکه تیم کره ای بازیکنان خوبی دارد."


او افزود:"در چند سال گذشته شما خودت بهتر می دانی آقای خداداد که تیم های شرق آسیا بخصوص کره و ژاپن برنامه ریزی خیلی خوبی انجام دادند و در سطح آسیا تیم های شرق موفقیت های زیادی به دست آوردند. امروز متاسفانه ما سه بازیکن کلیدی را نداریم. این ها هرکدام بازیکنانی بودند که می توانستند یک گوشه کار را در بازی امروز بگیرند. اما فکر می کنم که کادرفنی به خوبی تیمش را می شناسد و می داند چکار کند."


خداداد در ادامه از کریمی پرسید:" دوست داشتی در فینال بودی؟" و کریمی گفت:" اگر بگویم نه دروغ گفتم"
خداداد گفت:" بودی و کار را برایشان در می آوردی" کریمی اما پاسخ داد:" خیلی سخت است. من معتقدم تنها بازیکنی در دنیا که می توانست یک تنه بازی را در بیاورد مارادونا بود که خدا رحمتش کند. کما اینکه در جام جهانی کرد."
 

 

 

1554972

 

خداداد به بازی کره جنوبی در جام ملت های 2004 اشاره کرده و گفت:" مگر علی جان خودت در تیم ملی یک تنه بازی با کره را در نیاوردی؟ سه تا گل زدی..."
کریمی اما گفت:" بچه های دیگر خیلی کمک کردند و من حقیقتا دو تا گل زدم که سه تا به نامم نوشته شد و قبلا راجع به آن صحبت کردم."
 

 

خداداد گفت:" خوش شانس هستی. دو تا زدی سه تا به نامت نوشته شد؟"
کریمی جواب داد:" بله گل سوم را لایی کردم خورد به پای حریف ولی دوربین طوری نشان داد که انگار با پشت پا زدم."
 

 

عزیزی در ادامه با اشاره به اینکه برخی بازیکنان می توانند بازی را در بیاورند گفت:" تو خودت در اروپا بازی کردی. یکسری بازیکنان بازی را در می آورند. مثل مهدی مهدوی کیا، کریم باقری، خودت، علی دایی ، احمدرضا عابدزاده. نسل چنین فوتبالیست هایی تمام شده اما با توجه به نبود وحید امیری، پهلوان و آل کثیر فکر می کنی بازیکنی باشد که برای پرسپولیس چنین کاری را بکند؟"
کریمی گفت:" امیدوارم امروز بازیکنی پیدا شود که کار را برای ما دربیاورد وهمه هواداران و مردم ایران خوشحال شوند."
 

1554971

 

خداداد در ادامه گفت:"یک کم کار سخت است علی آقا. از نظر من اولسان تیم قدرتمندی است. همانطور که خودت گفتی کره ای ها خیلی با برنامه و با حساب و کتاب بر خلاف ما عمل کرده اند. فکر می کنی اگر گل نخوریم با وجود اینکه  پرسپولیس سخت گل می خورد. توانش را داریم در غیاب بازیکنان تاثیرگذار تیم نتیجه بگیریم؟"
کریمی پاسخ داد:"  پرسپولیس سخت گل می خورد و امیدوارم امروز هم این قضیه اتفاق بیفتد. باید از موقعیت ها استفاده کنیم. الان هرچه درباره بازی کارشناسی کنیم آن جوی که در تیم وجود دارد و با توجه به شناختی که مربی دارد بازی انجام می شود. این برمی گردد به کادرفنی که می داند کدام بازیکنان مفید هستند. باید صبر کنیم و بازی را ببینم."

دیدگاه‌ها