کد خبر : 1726338 | 29 آذر 1399 ساعت 15:13 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

10 هزار تماشاگر فینال را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟

کمیته محلی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، با وجود اینکه قرار بود تمام مسابقات تا دیدار نهایی بدون تماشاگر باشد، توانست مجوز ورود ۱۰ هزار نفر را به داخل استادیوم بگیرد.

10 هزار تماشاگر فینال را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟

به گزارش"ورزش سه"، این پیشنهاد در حالی به AFC اعلام شد که فدراسیون فوتبال قطر برای دیدار فینال امیر کاپ و افتتاحیه استادیوم الریان تصمیم گرفت ۵۰ درصد ظرفیت استادیوم بلیت فروشی داشته باشد. از همین‌رو درخواست شد برای جذابیت بیشتر دیدار فینال این مجوز صادر شود.

 

با توجه به زمان محدود برای آماده‌سازی شرایط لجستیکی، تصمیم بر این شد هزار تماشاگر از دو تیم (هر تیم ۵۰۰ هوادار) وارد استادیوم شوند و ۲ هزار نفر میهمانان ویژه و کارگزاران برگزاری بازی در تمامی سطوح باشند.

قرار است جام جهانی باشگاه‌ها ۲۰۲۰ به میزبانی قطر (اول تا یازدهم فوریه) با حضور تماشاگران برگزار شود‌. برای آزمایش حضور هواداران در جام جهانی باشگاه‌ها و اینکه تعداد بالایی تماشاگر پس از تست کرونا و بدون بازرسی بدنی وارد استادیوم شوند، تصمیم نهایی بر این شد ۷ هزار تماشاگر دیگر به صورت آزمایشی وارد استادیوم شوند که به صورت مساوی روی سکوهای هر تیم حضور خواهند داشت.

 

با این حال، با وجود اینکه دو بار مهلت ثبت نام ایرانیان برای حضور در استادیوم تمدید شد، فقط ۴۳۲ نفر از ۲۰ هزار ایرانی توانستند ثبت نام کرده و بلیت رایگان دریافت کنند.

 

دیدگاه‌ها