کد خبر : 1726350 | 29 آذر 1399 ساعت 16:29 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

اولین گل پرسپولیس در فینال ACL به نام عبدی

مهدی عبدی با گلزنی در آخرین دقایق نیمه اول پرسپولیس را برای چند لحظه از حریف پیش انداخت.

اولین گل پرسپولیس در فینال ACL به نام عبدی

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دقایق نیمه اول بازیکنان تیم اولسان در نیمه زمین خودی در حال حفظ توپ بودند اما پرس سرخپوشان سبب شد تا آن ها دچار اشتباه شوند و بازیکنان پرسپولیس توپ را در اختیار بگیرند. بازیکن اولسان در حالی که تحت فشار بود توپ را به عقب پاس داد و مهدی عبدی آن را گرفت.

عبدی پس از طی کردن چند متر، در حالی که هنوز وارد محوطه جریمه نشده بود، تصمیم به شوتزنی گرفت و ضربه به شکلی دیدنی از دروازه بان اولسان گذشت و از خط دروازه هم عبور کرد و پرسپولیس را از حریف کره ای پیش انداخت. او این گل را در حالی وارد دروازه جو سو هوک کرد که پرسپولیسی ها شادی عجیب و غریبی را بعد از آن انجام دادند و تصور می‌کردند که نیمه نخست با همین نتیجه به پایان خواهد رسید اما این اتفاق رخ نداد.

 

1555015

 

1555014

 

گل عبدی نخستین گل پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم محسوب می‌شود. آن ها دو سال پیش در 180 بازی با کاشیما آنتلرز موفق به گلزنی نشدند اما حالا در همان نیمه نخست دروازه حریف را گشودند. پیش از این محمدحسین انصاری فرد گل قهرمانی را در فینال جام در جام آسیا زده بود.

 

عبدی با این گل، سه گله شد و دوباره در سطح فوتبال آسیا درخشید. آخرین گل او در بازی با النصر بود که در نهایت پرسپولیس را به فینال آسیا برد.

دیدگاه‌ها