کد خبر : 1726381 | 29 آذر 1399 ساعت 18:15 | 217.5K بازدید | 21 دیدگاه

همه‌جوره فکر می‌کردیم گل بخوریم، غیر از این؛

گل‌محمدی: منتظر باشید، برمی‌گردیم

سرمربی پرسپولیس باخت تلخ تیمش در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تشریح کرد.

گل‌محمدی: منتظر باشید، برمی‌گردیم

به گزارش "ورزش سه " یحیی گل‌محمدی پس از شکست تیم پرسپولیس برابر اولسای هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما وقتی نتیجه را واگذار کردیم که در برخی صحنه‌های تاثیرگذار گل خوردیم.

 


او ادامه داد: از هر راهی فکر می کردیم که گل بخوریم، به غیر از این مواردی که اتفاق افتاد؛ گل‌های راحتی را به حریف تقدیم کردیم و نتوانستیم قهرمان شویم. واقعا از این اتفاقاتی که افتاد، ناراحت هستیم و بازیکنان هم با همه کاستی‌ها، کمبودها و با تمام اتفاقات و مشکلاتی که بعد از فینال برای ما رخ داد، تلاش خود را کردند. بازیکنان وضعیت خوبی داشتند و از نظر من قهرمان واقعی همین بازیکنان هستند. با تمام وجودشان و با شرف بازی کردند و تا ثانیه‌های آخر جنگیدند ولی متاسفانه تمام اتفاقات بازی بر علیه ما بود.

 


سرمربی تیم پرسپولیس اضافه کرد: همین‌جا از تمام طرفداران عذرخواهی می‌کنم و باید خودمان را تقویت کنیم و برای دوره‌های بعد تلاش بیشتری کنیم تا بتوانیم به قهرمانی این رقابت‌ها دست یابیم. به تیم اولسان هم تبریک می‌گویم که شایسته بودند؛ از تمام دست اندرکاران این مسابقات تشکر می‌کنم.

 

1555055


گل‌محمدی درباره این موضوع که با توجه به قهرمانی‌های پیاپی پرسپولیس در لیگ ایران اکنون طرفداران از این تیم قهرمانی آسیا می‌خواهند هم گفت: باید خودمان را تقویت کنیم تا در دوره‌های بعدی بتوانیم قهرمانی را به دست آوریم. باید امکانات و سازماندهی بهتری داشته باشیم تا بتوانیم خود را قوی تر کنیم. متاسفانه باشگاه‌های ایران از لحاظ امکاناتی و ساختاری واقعا ضعیف هستند و تیم‌های دیگر آسیا شرایط بهتری دارند. به همین دلیل باید بیشتر کار کنیم و برای کسب قهرمانی زیرساخت‌های خوبی داشته و از امکانات بهتری برخوردار شویم. باید روی تیم‌های پایه کار کنیم و باید بپذیریم از لحاظ ساختاری و امکاناتی قابل مقایسه با تیم‌های دیگر آسیایی نیستیم.


او یادآور شد: درباره قهرمانی‌ها در لیگ ایران هم باید بگویم تیم ما لیگ برتر را پیش رو دارد و باوجود اینکه ۴-۳ بازی عقب افتاده داریم، اما آنجا هم کارمان راحت نیست. پرسپولیس تیمی است که فقط باید برنده شود و برای پیروزی مبارزه کند، در لیگ ایران و آسیا کار راحتی نخواهیم داشت، اما برای موفقیت و قهرمان شدن انگیزه‌های زیادی داریم.


سرمربی پرسپولیس در خصوص غیبت چند بازیکن تیمش ابراز کرد: برای رسیدن به قهرمانی در آسیا باید هم از لحاظ ذهنی خودت را قوی کنی و هم باید در شرایط مسابقه باشید تا بتوان تعویض‌های خوبی انجام داد. این‌ها فاکتورهای مهمی برای بردن بازی است. بچه‌ها مقابل اولسان عملکرد خوبی ارائه دادند، اما تمرکز لازم را در این صحنه ها نداشتند. برای مثال می‌گویم موقعی که گل اول را خوردیم، حتی از وقت اضافه هم گذشته بود و داور در آن لحظه پنالتی گرفت.


گل‌محمدی تصریح کرد: متاسفانه امروز VAR هم علیه ما بود، ولی در هر صورت در این چند وقت برای آنکه بتوانیم تعویض‌های بهتری انجام دهیم، دستمان خالی بود. بازیکنانی که امروز در اختیار نداشتیم، از بازیکنان تاثیرگذار ما بودند و عدم حضورشان قدرت تیمی ما را کاهش داد.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها