کد خبر : 1726412 | 29 آذر 1399 ساعت 20:36 | 20.8K بازدید | 2 دیدگاه

جشن دومین قهرمانی در ACL به میزبانی دوحه؛

8 سال انتظار اولسانی‌ها به پایان رسید (عکس)

شاگردان کیم دو هون توانستند امشب با پیروزی مقابل پرسپولیس، دومین قهرمانی تاریخ اولسان هیوندای را در ادوار لیگ قهرمانان آسیا به ثبت برسانند.

8 سال انتظار اولسانی‌ها به پایان رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه" 37 سال از تاسیس باشگاه کره‌ای می‌گذرد و آن‌ها امشب توانستند در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر دومین قهرمانی خود را در لیگ قهرمانان آسیا جشن بگیرند؛ باشگاهی که نسبت به قدمت خود توانسته عملکردی خارق‌العاده را به جای بگذارد و دومین جام ACL را هم به خانه خود بردند. اولین قهرمانی اولسان 8 سال قبل در سال 2012 رخ داد که آن‌ها توانستند مقابل الاهلی عربستان در ورزشگاه جام مونسو اولسان به پیروزی سه گله برسند.

 

 

1555146

 

امشب نیز اما اولسانی‌ها برای پایان انتظار 8 ساله‌شان در راه کسب دومین قهرمانی در آسیا، مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کردند و توانستند به لطف داور ویدئویی و دبل گلزنی نگرائو، حریف ایرانی خود را از پیش روی بردارند و در ورزشگاه دوحه قطر نیز جشنِ قهرمانی خود را به پا کنند. محمد دابوس عکاس کمیته برگزاری جام‌جهانی 2022 قطر از لحظه لحظه بالا بردن جام قهرمانی توسط سین جین هو کاپیتان اولسان عکس شکار کرده تا این‌چنین آلبوم عکسی از جشن قهرمانی اولسان هیوندای کره جنوبی و مراسم اهدای جام به این تیم ثبت شود.

 

1555147

 

آن‌ها امشب با پیروزی مقابل پرسپولیس یک رکورد تاریخی را هم در کنار دومین قهرمانی‌شان در آسیا از آن خود کردند چرا که اولسان هیوندای اولین تیم تاریخ لیگ قهرمانان آسیا شد که با 9برد پیاپی و با هر بازی حداقل دو گل زده قهرمان این رقابت‌ها می شود.

 

1555145

دیدگاه‌ها