کد خبر : 1726416 | 29 آذر 1399 ساعت 20:44 | 24.6K بازدید | 3 دیدگاه

سید جلال؛ بازیکنی که مثل همیشه خوب بود

سید جلال حسینی در قلب خط دفاعی پرسپولیس در برابر اولسان روز موفقی را پشت سر گذاشت؛ هر چند تلاش او و سایر هم تیمی هایش منجر به کسب جام نشد.

سید جلال؛ بازیکنی که مثل همیشه خوب بود

به گزارش "ورزش سه"، سید جلال اینبار هم در قلب خط دفاعی پرسپولیس در کنار محمد حسین کنعانی زادگان مقتدر بازی کرد و شک و تردیدی نداشت که در پایان بازی جام را بر بالای سر خود می برد اما تصور او اشتباه از آب در آمد و جام به پرسپولیس نرسید. سید جلال حسینی که به افتخارات زیادی در فوتبال ایران دست پیدا کرده این جام را در کلکسیون افتخاراتش کم داشت و امیدوار به فتح آن بود که نشد؛ شاید که باید یک فصل دیگر منتظر بماند.

 

روی ارسال ها سید جلال و محمد حسین کنعانی زادگان به خوبی توپ ها را برگشت می دادند. اما خطاهای پنالتی در جایی رخ داد که مهاجمان اولسان کمی با دو مدافع میانی تیم فاصله داشتند؛ شاید فشار بازی به خصوص مهدی شیری را مجبور به خطای پنالتی کرد و شاید به این خاطر که تجربه بازی سید جلال حسینی را نداشتند. به هر صورت در روزی که پرسپولیس به جام نرسید او می تواند از خود راضی باشد. شاید به همین دلیل بود که یحیی گل محمدی بعد از بازی شاگردانش را ستود.

 

و بعد از آویزان کردن کفش ها آنچه از سید جلال در ذهن ها می ماند تکرار بازی های خوب او در ترکیب تیم هایی که به میدان می رفته؛ اینکه کمتر در فوتبال خود دچار فراز و نشیب شد و همیشه سعی کرد که خوب بازی کند و یک روند را دنبال کند.

دیدگاه‌ها