کد خبر : 1726417 | 29 آذر 1399 ساعت 20:43 | 93.6K بازدید | 0 دیدگاه

هدیه سرمربی اولسان به هواداران:قهرمانی

کیم روی حرفش ایستاد: خداحافظ اولسان هیوندای!

مسئولیت من تا همینجا بود. حالا می خواهم به خانه بروم و با یک لیوان در دست، استراحت کنم.

کیم روی حرفش ایستاد: خداحافظ اولسان هیوندای!

 

 

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی اولسان هیوندای کیم دو هون که پس از 8 سال دوباره این تیم کره ای را قهرمان لیگ قهرمانان آسیا کرد، با این جمله خداحافظی نه چندان غیرمنتظره اش را با تیم کره ای اعلام کرد.


اولسان در فینال ACL در ساعت 19 به وقت کره جنوبی در ورزشگاه الجنوب توانست از سد پرسپولیس عبور کند و برای دومین بار به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند.


ببر آسیایی بعد از 8 سال بازگشته و بر قله آسیا ایستاده است. امروز کیم دو هون و بازیکنانش که در نائب قهرمانی لیگ و نائب قهرمانی کره جنوبی گریه می کردند، در مرتبه سوم این اشک ها را با لبخند عوض کردند.

 

1555157


آخرین مسابقه ای که محل عمل به قول سرمربی کره ای بود. او به آرزوی خودش به عنوان قهرمان آسیا رسید و کارش را به نفر بعدی تحویل داد.


کیم در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی صادقانه به سختی های کار خود در اولسان اعتراف کرد. او گفت: من تلاش کردم به قطر نیایم. من دو بار تیم را نائب قهرمان کردم و این دشوار بود که کارم را اینجا ادامه دهم چرا که فضای باشگاه ساکن به نظر می رسید اما در نهایت فکر کنم کار خوبی انجام دادم. او که در بالای آسیا ایستاده است، رو به هواداران تیمش گفت: اول از همه می خواستم دوباره بابت از دست دادن قهرمانی کره از هواداران عذرخواهی کنم و امیدوارم این پیروزی کمی تسلی دهنده باشد.


تیم او با 9 برد و یک تساوی نتایج خیره کننده ای از خود در لیگ قهرمانان به جای گذاشت. کیم گفت من می خواهم از همه بازیکنان تشکر کنم. همه بازیکنانی که درگیرند و آنهایی که در پشت صحنه فداکاری کردند. آنهایی که از مصدومیت برگشتند و آنهایی که در کره باقی ماندند.


او ادامه داد: همچنین از کیم گوانگ گوک مدیرعامل تیم هم تشکر میکنم. او کسی بود که تا لحظه آخر لیگ قهرمانان من را می خواست و به کار من ایمان داشت. از همینجا می خواهم که بگویم سپاسگزارم کیم گوانگ گوک! کادر مربیگری با مربی نه چندان خوبشان خیلی زحمت کشیدند و سخت کار کردند. تشکر از همه.


کیم که احساساتی شده بود در ادامه حرفهایش، بخشی از چیزهایی که هرگز نگفته بود، مثل یک اعتراف نامه به زبان آورد: پدرم اوایل امسال درگذشت. او برای اینکه من مربی بهتری بشوم و حس رهبری پیدا کنم، به من کمک زیادی کرد. پدر متشکرم که از آسمان انرژی ات را برای من فرستادی. این پیروزی متعلق به توست.

 

1555154


او همچنین از مادرش که در شهر تونگ یونگ برای فرزندش و تیمش دعا می کرد، تشکر کرد و ادامه داد: از همه خانواده ام ممنونم. آنها در سخت ترین لحظه ها مانند سایه ای به دنبال پر کردن تنهایی های ما بودند. البته فوتبال یک ورزش سرگرم کننده است اما بعد از آن دو نائب قهرمانی، به ما خوش نمی گذشت. با این حال من از بازی بازیکنانم در قطر لذت بردم و خوشحالم که آنها هنر سرگرمی را به هواداران ارائه کردند.


بخش آخر صحبت های او هم پایان بندیش با خداحافظی از تیم اولسان هیوندای بود. او گفت: من امیدوارم باز هم پیشرفت کنیم و از بازیکنان و مدیریت تیم حمایت بنمائیم. سرانجام من می خواهم از همینجا خداحافظی ام از تیم اولسان را اعلام کنم و بگویم که وقت استراحتم فرا رسیده است.


این یک خداحافظی زیبا از کارگردان کیم دو هون بود. مردی که امروز روی دست بازیکنان به آسمان پرتاب شد اما تعهدش به قهرمانی کره جنوبی چنان در ذهنش رسوخ کرده بود که در نهایت حتی این موفقیت بزرگ را به تلخی جشن گرفت.

دیدگاه‌ها