کد خبر : 1726422 | 29 آذر 1399 ساعت 21:00 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

حیف از گلی که جام آور نبود ( عکس)

پیش از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا همه نگرانی ها متوجه خط حمله پرسپولیس بود؛ اینکه عیسی آل کثیر نیست و سرخپوشان قادر به فتح دروازه اولسان نمی شوند...

حیف از گلی که جام آور نبود ( عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این بدبینی بی تعارف وجود داشت و گفته می شد مهدی عبدی به دلیل تجربه ناکافی و آرمان رمضانی هم به دلیل فرصت هایی که در بازی های لیگ برتر از دست داده است نمی توانند در این بازی سنگنین پرسپولیس را به گل برسانند اما مهدی عبدی همان کاری را کرد که باید می کرد.

 

یک فرصت برای او کافی بود که با یک شوت زمینی و البته فنی توپ را در قعر دروازه اولسان جای دهد؛ گل او آنقدر تماشایی و حرفه ای بود که شایستگی تصاحب جام را داشت اما حیف که پنالتی ها کار را خراب کرد. پرسپولیس جام را از دست داد اما حالا و در غیاب عیسی آل کثیر صاحب یک مهاجم خوب شده است. این گل بدون شک اعتماد به نفس مهدی عبدی را بالا می برد و او در ادامه مسیر با آرامش بیشتری در نوک خط حمله تیم سرخ به میدان می رود.

 

1555169

 

مهدی عبدی در بازی پایانی لیگ قهرمانان آسیا دروازه اولسان را باز کرد؛ نه روی موقیعتی که خیلی خوب برای او ساخته و پرداخته شد. بیشتری روی موقعیتی که خود ایجاد کرد. این گل نشان داد مهدی می تواند در بازی های بزرگ گل های سخت بزند. این یک نقطه امیدواری برای پرسپولیس است. تا دیروز صحبت از مهدی طارمی بود. بعد از او علی علی پور. عیسی آل کثیر که آمد همه نگاه ها را متوجه خود کرد و مهدی عبدی در سایه بود. اما این مهاجم جوان امروز پر رنگ تر از همیشه است. با بازگشت عیسی آل کثیر او و این مهاجم می توانند یک زوج خوب را در خط حمله پرسپولیس تشکیل دهند و به فتح جام در فصل آینده کمک کنند.

 

حیف از گل مهدی عبدی که جام آور نبود؛ اما بدون شک از این پس مسیر فوتبالی این بازیکن را تغییر خواهد داد. او حالا همه نقطه امید پرسپولیس در خط حمله است.

 

1555171

 

1555172

 

1555173

 

عکس: مهدی زارع

دیدگاه‌ها