کد خبر : 1726424 | 29 آذر 1399 ساعت 21:09 | 75.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی و تایید یک خبر شوکه کننده درباره زلاتان

استفانو پیولی، تایید کرد که زلاتان ابراهیموویچ یک ماه دیگر از میادین دور خواهد بود.

پیولی و تایید یک خبر شوکه کننده درباره زلاتان

به گزارش "ورزش سه"، میلان بعد از شروع فوق‌العاده در فصل جاری رقابت‌های سری آ، در دو مسابقه گذشته خود مقابل پارما و جنوا متوقف شده تا فاصله اینتر با این تیم در صدر جدول به حداقل امتیاز کاهش پیدا کند. با این حال شاگردان استفانو پیولی قصد دارند با پیروزی در مسابقه فردا برابر ساسولو به این روند پایان دهند.

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ساسولو تایید کرد که زلاتان ابراهیموویچ یک ماه دیگر از میادین دور خواهد بود. او در این باره گفت: " روز عجیبی بود زیرا ما متقاعد شده بودیم که او نمی‌تواند در مسابقه فردا ما را همراهی کند و حتی چند دقیقه به میدان برود. سپس این اتفاق رخ داد. بسیار ناامید شده ام چرا که او انگیزه زیادی برای بازگشت داشت. او قدرتمند تر از قبل خواهد بود اما در عین حال ما بازیکنان دیگری اختیار داریم که می‌توانند به میدان بروند.

 

 

1547574

 

 

مصدومیت ابراهیموویچ استراتژی نقل و انتقالاتی ما را تغییر نخواهد داد اما با این حال اگر فرصتی وجود داشته باشد باشگاه اقدام می‌کند."

 

استفانو پیولی سرمربی میلان در ادامه گفت: " ما به یک عملکرد عالی مقابل ساسولو احتیاج داریم. تیم ما از مصدومیت زلاتان رنج نخواهد برد چراکه بگونه ای هستیم که همیشه حمله می‌کنیم و موقعیت ایجاد می‌کنیم. این که ما با تعداد زیادی از بازیکنان موفق به امتیاز گرفتن می‌شویم بسیار مثبت است زیرا نشان می‌دهد غیرقابل پیش بینی هستیم."

 

1555177

 

دیدگاه‌ها