کد خبر : 1726433 | 29 آذر 1399 ساعت 21:53 | 41.3K بازدید | 1 دیدگاه

فینال جای این تصمیمات نیست

مهدوی کیا: توپ به دست شیری خورد گفتم پنالتی

مهدی مهدوی کیا در واکنش به صحنه پنالتی دوم اولسان گفت: این یک تصمیم بسیار بدی بود که در فینال گرفته شد.

مهدوی کیا: توپ به دست شیری خورد گفتم پنالتی

به گزارش "ورزش سه" مهدی مهدوی‌کیا، اسطوره تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس که به اعتقاد همه بهترین بازیکن ایرانی در پست دفاع راست است، دقایقی مهمان ویژه برنامه سایت آنتن بعد از جدال پرسپولیس و اولسان کره بود.

 

در بخشی از برنامه خداداد عزیزی در خصوص اشتباه تاثیرگذار مهدی شیری در صحنه گل دوم اولسان از مهدوی کیا سوالی پرسید که وی با افسوس فراوان جواب داد. مهدوی کیا در این خصوص گفت: به نظر من شاید فشار بالای این بازی و با توجه به اینکه سیستم وی ای آر وجود دارد دیگر این اشتباهات را نباید کرد‌. شاید اگر قدیم کسی این اشتباه را می‌کرد داور نمی‌دید. چون داور بازی را ادامه داد ولی من صحنه را دیدم بلافاصله به دوستم گفتم پنالتی است و دقیقا دیدم توپ را با دست رد کرد.

 

مهدوی کیا ادامه داد: این یک اشتباه صد در صد فردی و شاید در اثر فشار بالا در فوتبال چنین تصمیمات بدی را بازیکن می‌گیرد. حالا شاید به علت خستگی باشد یا علت‌های زیاد دیگر. من فکر می‌کنم تصمیم بسیار بدی در فینال مسابقات بود که تاثیر گذاشت.

 

وی در پایان گفت: اما در کل به بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها عالی بودند و تمام تلاش خود را کردند و کار بزرگی رقم زدند که شادی هواداران را به همراه داشت.

دیدگاه‌ها