کد خبر : 1726442 | 29 آذر 1399 ساعت 22:57 | 33.9K بازدید | 2 دیدگاه

لورکوزن ۱ - ۲ بایرن؛ معجزه مرد سال فوتبال جهان

بایرن مونیخ موفق شد در یک مسابقه دشوار با نتیجه 2-1 لورکوزن را شکست داد.

لورکوزن ۱ - ۲ بایرن؛ معجزه مرد سال فوتبال جهان

به گزارش ورزش سه بایرن مونیخ امشب از سری مسابقات هفته سیزدهم بوندس لیگا مهمان بایرلورکوزن بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 1-2 پایان یافت.

 

اگرچه در ابتدای بازی بایرن مونیخ توپ و میدان را در اختیار داشت اما این لورکوزن بود که توانست در دقیقه 14 به گل اول دست پیدا کند. پاتریک شیک ستاره اهل چک لورکوزن موفق شد با یک ضربه والی استثنایی دروازه مانوئل نویر را باز کند.

 

 

1555236

 

 

در دقیقه 21 بایرن مونیخ در چند مرحله می توانست دروازه لورکوزن را باز کند اما بی دقتی بازیکنان این تیم منجر شد که در نتیجه مسابقه تغییری حاصل نشود.

 

در دقیقه 28 بایر لورکوزن توانست باز هم توسط پاتریک شیک به گل دست پیدا کند اما کمک داور آفساید اعلام کرد تا گل این بازیکن مردود اعلام شود.

 

بایرن مونیخ در ادامه توپ و میدان را در اختیار گرفت و نهایتاً در دقیقه 43 به گل تساوی دست یافت. رابرت لواندوفسکی روی ارسال خوب توماس مولر با یک ضربه سر دروازه خالی لورکوزن را باز کرد تا نتیجه در پایان نیمه اول 1-1 شود.

 

 

1555234

 

 

در دقیقه 66 اولین موقعیت مهم نیمه دوم را بایرن مونیخ خلق کرد؛ جایی که سرژ گنابری روی حرکتی از جناح چپ دروازه لیورپول را هدف قرار داد اما ضربه خوب این بازیکن توسط دروازه‌بان حریف به کرنر فرستاده شد.

 

در دقیقه 79 بایرن مونیخ تا آستانه باز کردن دروازه بایرلورکوزن پیش رفت اما ضربه جمال موسیالا با بدشانسی محض به پایه تیر دروازه برخورد کرد تا بازی با نتیجه 1-1 دنبال شود.

 

 

1555235

 

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد رابرت لواندوفسکی موفق شد روی اشتباه بازیکنان بایرلورکوزن و در مصافی تقریباً تک به تک با دروازه لورکوزن نتیجه را 2-1 کند تا بازی با همان نتیجه نیز به پایان برسد.

دیدگاه‌ها