کد خبر : 1726445 | 29 آذر 1399 ساعت 23:21 | 40K بازدید | 1 دیدگاه

پنالتی دوم هر ده سال اتفاق می افتد

جمشیدی: هر تیمی قهرمان آسیا شود کیف می کنم

پرسپولیسی ها امروز خیلی امیدوار بودند که بالاخره بتوانند جام قهرمانی آسیا را به دست بیاورند اما این فرصت با دو پنالتی حریف از دست رفت.

جمشیدی: هر تیمی قهرمان آسیا شود کیف می کنم

به گزارش"ورزش سه" امروز ستاره های مطرح یک نسل از تاریخ پرسپولیس در تلویزیون اینترنتی و اپلیکشین "آنتن" و در ویژه برنامه فینال لیگ قهرمانان دور هم جمع  شده و ضمن تماشای مسابقه به تحلیل و ارزیابی بازی پرداختند. در کنار علی کریمی ، خداداد عزیزی و مهرداد میناوند که در استودیو بودند ، مهدی مهدوی کیا و پژمان جمشیدی نیز به صورت تصویری و آنلاین در برنامه حضور پیدا کردند.


بعد از پایان بازی و در بخش انتهایی برنامه پژمان جمشیدی در صحبت هایش گفت:" خیلی غم انگیز باختیم.  من به این معتقد نیستم که داور حق ما را خورد یا ای اف سی کاری کرد که ما قهرمان نشویم. خوب بازی کردیم و روی دو تا اشتباه گل خوردیم.بخصوص دومی که اشتباه عجیبی بود  ور در شرایط روحی اینچنینی گاهی اتفاق می افتد. "


بازیکن سابق پرسپولیس گفت:" خیلی از دقایق بازی ما بهتر بودیم. من بازی های اولسان را در شرق آسیا دیده بودم. فوق العاده بودند. فکر می کنم یحیی گل محمدی گل محمدی و تیمش خیلی خوب حریف را آنالیز کرده بود. بازیکنان اولسان در بازی های قبلی پشت هجده تیم های خوب آسیا سی چهل تا پاس می دادند و معمولا تیم برتر زمین بودند. اما امروز بچه ها خیلی خوب این تیم را کنترل کردند. فوتبال همین است و امروز روی خوبش با ما نبود. به شخصه فکر نمی کردم از نظر تاکتیکی اینقدر پایاپای بازی کنیم."


جمشیدی در ادامه گفت:" صحنه پنالتی دوم هر ده سال یکبار اتفاق می افتد. کاش داور خودش این صحنه را می دید و هند می گرفت و کار به "وار" کشیده نمی شد. هند خیلی واضح بود و از این واضح تر دیگر نداریم. شاید قسمت نبود قهرمان شویم اما این خیلی غم انگیز بود. با چنگ و دندان خودمان را رساندیم فینال و خوشبین نیستم که دیگر به این زودی ها تیمی بتواند به فینال برسد."


پژمان همچنین گفت:" من پرسپولیسی هستم و همه تعصب داریم به این تیم. اما واقعیت این است که  آنقدر در آسیا قهرمان نشدیم که هر تیمی قهرمان شود کیف می کنم. خیلی سال است قهرمان نشدیم، در این سال های گذشته  تیم اول آسیا بودیم تیم ملی اما جام نگرفتیم. جام ملت های  1996 مستحقش بودیم نشد و یا امروز فینال را از دست دادیم. فینال قبلی صادقانه ما ضعیف تر بودیم امروز قهرمانی دور از دسترس نبود . کاش اینجوری نمی باختیم."


او افزود:" اینکه در فوتبال چنین اتفاقاتی می افتد حرف جدیدی نیست. میزگردهایی که ژاپن و کره چه کردند و ما هم هیچ کاری انجام ندادیم را از وقتی بچه بودم دارم می بینم که برگزار می شود. اما واقعیت این است که هیچ راهی جز نگاه اصولی واستفاده از انسان های شریف و کاربلد در فوتبال پایه نداریم. کاری که آقای مهدوی کیا انجام می دهد و مطمئن هستم فوتبال ایران در آینده از آنجا تغذیه می شود."


پژمان جمشیدی گفت:" با احترام به همه بازیکنان پرسپولیس و با وجود اینکه می دانیم چقدر دست یحیی گل محمدی خالی بود اما در بازی امروز دلم برای بازیکنی مثل علی کریمی، خداداد عزیزی و یا مهدی مهدوی کیا تنگ شد که بتوانند یک اتفاق مهم را رقم بزنند و بازی را برگردانند. ما در این سال ها هیچ تلاشی برای ساختن علی کریمی نکردیم و او خودش از کوچه پس کوچه های فردیس بدون اینکه هیچ هزینه ای برایش بشود به اینجا رسید. اما همان کارتون فوتبالیست ها با هدف ساخته شد و در موفقیت امروز فوتبال ژاپن نقش دارد. همین می شود که ژاپن می تواند در جام جهانی مقابل بلژیک که بهترین تیم جام بود آن نمایش را داشته باشد."

دیدگاه‌ها