کد خبر : 1726468 | 30 آذر 1399 ساعت 08:29 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

سوریان: حق ساروی طلا بود

نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: حق محمدهادی ساروی در جام جهانی صربستان کسب مدال طلا بود.

سوریان: حق ساروی طلا بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان، حمید سوریان درباره سطح مسابقات لیگ‌های کشتی اظهار داشت: با توجه به تعطیلی اردوهای تیم ملی برگزاری مسابقات لیگ کمک زیادی به آمادگی کشتی‌گیران کرد تا هم برای انجام تمرینات انگیزه پیدا کنند تا از آمادگی دور نشوند و هم اینکه از نظر مالی منتفع شدند.

 

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات لیگ در این شرایط سخت، کار بسیار بزرگی بود که فدراسیون کشتی این ریسک را پذیرفت و به نظر می رسد کارشناسان و منتقدان هم از کیفیت مسابقات و نحوه برگزاری این رقابت‌ها رضایت داشته باشند.

 

نایب رییس فدراسیون کشتی درباره عملکرد فرنگی‌کاران کشورمان در جام جهانی انفرادی صربستان گفت: عمکلرد بچه‌ها در جام جهانی قابل قبول بود. با وجود دوری چندین ماهه از تمرینات منسجم و منظم عملکرد هر دو نماینده کشورمان خوب بود. ساروی کشتی‌های خیلی خوبی گرفت و حقش طلا بود.

 

سوریان خاطرنشان کرد: حسین نوری هم با وجود اینکه بیماری سخت کرونا را پشت سر گذاشته بود و آمادگی ایده‌آلی نداشت تلاش خودش را کرد. امیدواریم در اولین مسابقات گزینشی پیش رو موفق به تکمیل سهمیه‌های المپیک شویم. تصمیم داریم اردوهای تیم ملی دوم دی ماه آغاز کنیم تا برای حضور در مسابقات پیش رو به خوبی آماده شویم.

دیدگاه‌ها