کد خبر : 1726472 | 30 آذر 1399 ساعت 09:29 | 59.9K بازدید | 7 دیدگاه

بندی که در تفاهم نامه ورزشی دو کشور گنجانده شد

شرط کمک ایران به قطر در میزبانی جام جهانی

به گفته رییس کمیته ملی المپیک قطری ها استفاده از ظرفیت های دو جزیره ایران در جریان میزبانی جام جهانی را به یک شرط قبول کرده اند.

شرط کمک ایران به قطر در میزبانی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، مدت هاست که بحث مشارکت ایران در میزبانی جام جهانی 2022 که قرار است در قطر برگزار شود، مطرح شده، اما هیچ چیز به صورت رسمی و مکتوب بین دو کشور وجود نداشته است. 


بعد از سفر اخیر هیات ورزشی قطر به تهران قرار شده، به زودی توافقات شفاهی بین مسئولان دو کشور به شکل تفاهم نامه و مکتوب امضا شود.


صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک درباره اینکه بندی در خصوص میزبانی جام جهانی 2022 هم در این تفاهم نامه وجود دارد یا خیر، گفت: در این باره با معاونان رییس جمهور و مدیران دو جزیره کیش و قشم صحبت کردیم. قرار شد در تفاهم نامه بندی باشد که برای برپایی اردوهای تیم های ملی کشورهای مختلف برای جام جهانی از ظرفیت این دو جزیره استفاده شود. البته این شرط وجود دارد که باید این دو جزیره از نظر امکانات ورزشی دارای استانداردهای جهانی باشند. 


وی افزود: این خودش یک معضل بزرگ است چون در حال حاضر زیرساخت های خوبی در این دو جزیره وجود ندارد. متاسفانه زمین خوبی در دو جزیره قشم و کیش نداریم و امیدوارم طی یکی، دو سال آینده این اتفاق رخ دهد.

دیدگاه‌ها