کد خبر : 1726479 | 30 آذر 1399 ساعت 09:56 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

۳ پیروزی خادم الشریعه در مسابقات جام باشگاه‌ها

بانوی اول شطرنج ایران در مسابقات آنلاین جام باشگاه‌های زنان اروپا موفق شد به سه پیروزی دست یابد.

۳ پیروزی خادم الشریعه در مسابقات جام باشگاه‌ها

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سارا خادم الشریعه بانوی اول شطرنج ایران در مسابقات آنلاین جام باشگاه‌های زنان اروپا شرکت کرده است. ملی پوش شطرنج ایران که برای تیم "Clichy-Echecs-۹۲" مسابقه می دهد موفق شد در سه بازی به پیروزی برسد.  


خادم الشریعه در دور اول این رقابت ها موفق شد حریف انگلیسی خود را شکست دهد. تیم او در دور اول این رقابت ها با نتیجه قاطع ۴ بر صفر به پیروزی رسید.  

 

در دور دوم، ملی پوش ایران به مصاف نماینده گرجستان رفت که موفق شد در این دور با مهره سیاه حریف خود را شکست دهد. در دور دوم تیم خادم الشریعه به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت.  

 

تیم خادم الشریعه در دور سوم این رقابت ها استراحت کرد و بازی نداشت. همچنین در دور چهارم بانوی شطرنج ایران نماینده هند را شکست داد و به لطف این پیروزی تیم بانوی شطرنج ایران با نتیجه ۳ بر یک موفق شد به پیروزی برسد.

 

۴۲ تیم در این مسابقات شرکت کرده که به پنج گروه  تقسیم شده اند. تیم خادم الشریعه در گروه E مسابقات آنلاین جام باشگاه‌های زنان اروپا با دیگر حریفان درحال رقابت است. در این گروه  ۹ تیم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.  این مسابقات از ۲۹ آذر آغاز شده و به مدت دو روز ادامه دارد.  

 

تیم برنده این رقابتها ۲۵۰۰ یورو دریافت خواهد کرد.   تیم دوم این رقابت ها  ۲۰۰۰ یورو و تیم  سوم  ۱۵۰۰ یورو دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها