کد خبر : 1726480 | 30 آذر 1399 ساعت 09:58 | 31.7K بازدید | 5 دیدگاه

سرمربی تیم هم از جدایی بشار باخبر نبود!

مطهری: مدیر قبلی به پرسپولیس خیانت کرد

مربی پرسپولیس گفت: متاسفانه مدیر قبلی تا جایی که می توانست به تیم ضربه زد.

مطهری: مدیر قبلی به پرسپولیس خیانت کرد

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا در یک گفت و گوی تلویزیونی عنوان کرد: جا دارد به بازیکنان خسته نباشید بگویم چون در این سری از مسابقات فوق العاده توانمند نشان دادند و از خودگذشتگی داشتند. البته دوست داشتیم که به خوبی مسابقات برایمان تمام شود که نشد. من یا آقای گل محمدی دنبال عذر و بهانه نیستیم. از همین جا از هواداران عذرخواهی می کنم. فقط یکسری مسائل را می گویم که بدانید. بعد از اینکه ما در منطقه غرب آسیا تیم اول شدیم، می دانید که چقدر اتفاقات ناپسند و زشتی برایمان رخ داد.


وی افزود: متاسفانه مدیر قبلی تا جایی که می توانست به تیم ضربه زد. تازه در این دو، سه هفته فهمیدم تیرخلاص به ما رفتن بشار از تیم بود. واقعا نه آقای گل محمدی از این موضوع خبر داشته و نه هیچ کدام از اعضای کادرفنی. این جز خیانت به باشگاه پرسپولیس، چیز دیگری نبود. حرف های کف خیابانی زیادی زده شد و کادرفنی ما و در راس آن آقایحیی نجابت به خرج دادند و چیزی نگفتند چون فینال آسیا را در پیش داشتیم و نمی خواستیم هواداران ذره ای نگرانی داشته باشند. بازهم می گویم من دنبال عذر و بهانه نیستم. مسئول مستقیم باخت کادرفنی است و نمی خواهیم آن را گردن کسی بیاندازیم. 


مربی پرسپولیس در ادامه گفت: ما از وزیر ورزش تشکر می کنیم که تا اینجا هم آمدند و بازی را از نزدیک دیدند. همچنین باید از آقای سمیعی، مدیرعامل باشگاه باید تشکر کنیم که نهایت خود را همراه با آقای شکوری کردند تا آرامش را در تیم حکمفرما کنند. همچنین رسانه ها نیز در این مدت با پرسپولیس یار بودند که از آن ها نیز تشکر می کنیم. در قطر هم همه امکانات ما خیلی خوب بود؛ البته به جز زمین که کمی سفت بود. این موضوع هم در اختیار باشگاه نبود. کادرفنی سعی کرد تمهیداتی بیاندیشد که این سفتی زمین تیم را اذیت نکند. دیدید در بازی هم هر چقدر جلوتر رفتیم، تیم ما سرحال تر و بهتر بازی کرد.


مطهری در پایان افزود: ما 15، 20 دقیقه اول بازی آن تیم همیشگی نبودیم و دلیلش هم این بود که حدود 20 روز نتوانستیم بازی رسمی انجام دهیم. با این حال در ادامه بازی را در دست گرفتیم و آن استراتژی که برای این بازی داشتیم، خیلی خوب به ثمر نشست. اما دیگر VAR از دست ما خارج بود و بدشانسی باعث شد که شکست بخوریم.

دیدگاه‌ها