کد خبر : 1726502 | 30 آذر 1399 ساعت 12:12 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

میلیون ها مخاطب تنها با یک کلیک 

فینال لیگ قهرمانان نقطه عطف پوشش رسانه‌ای

دیروز-شنبه- ایران تحت تاثیر مسابقه فینال لیگ قهرمانان، حواشی و اتفاقات این بازی حساس و هیجان انگیز بود هرچند در نهایت این بازی با شکست پرسپولیس همراه بود.

فینال لیگ قهرمانان نقطه عطف پوشش رسانه‌ای 

به گزارش"ورزش سه" روزگذشته ، فوتبالی ها و غیر فوتبالی ها، پرسپولیسی ها و غیر پرسپولیسی ها چشمشان به صفحات تلویزیون، لپ تاپ و موبایلشان بود و می توان گفت چند ساعتی تمام اخبار و اتفاقات ، چالش ها و سختی ها تحت تاثیر این مسابقه مهم فراموش شدند.


کارها تعطیل یا دست کم نیمه تعطیل شدند و هر کسی در هر شرایطی بازی را تماشا می کرد. آن هایی که قدیمی تر هستند می دانند که در سال ها و دهه های گذشته در چنین شرایطی ، اگر تلویزیون می توانست بازی را به صورت زنده پخش کند ، به دلیل کمبود امکانات و محدودیت گیرنده ها ، همه توی خانه هایشان پای تلویزیون جمع می شدند.

 

1555321


گاهی برق می رفت یا ارتباط با مبدا قطع می شد و مخاطبان دقایق و حتی ساعت ها پای تلویزیون می نشستند و به صفحه گیرنده که تصویری ثابت از یک باغ گل و یک موسیقی کلاسیک پخش می کرد خیره می شدند.


زمانه در این سال ها به طرز شگفت انگیزی عوض شده به طوری که انگار صدها سال گذشته است. اوجش برای ما همین بازی فینال بود که هرکس یک موبایل و بسته اینترنتی داشت می توانست به راحتی مسابقه و تمام حواشی و گزارش ها و برنامه های مربوط به آن را ببیند و در جریان ریزترین اطلاعات قرار بگیرد.

 

1555319


دیروز مخاطبان و علاقمندان فوتبال که ابعاد میلیونی و گسترده ای پیدا کرده بودند به طرق مختلف با این مسابقه در ارتباط بودند و البته برنامه های جذابی را هم تماشا کردند. در تلویزیون اینترنتی و اپلیکیشن "آنتن" اسطوره های پرسپولیسی به میزبانی خدادادعزیزی که خودش زمانی در همین باشگاه های آسیا لباس پرسپولیس را به تن کرده، بودند. علی کریمی ، مهدی مهدوی کیا، پژمان جمشیدی و مهرداد میناوند از ساعتی قبل و تا دقایقی پس از پخش زنده بازی از همین تلویزیون یک ویژه برنامه فوق جذاب و تا الان منحصر بفرد را برگزار کردند و این در حالی است که علی پروین اسطوره و سلطان پرسپولیسی ها در شبکه 3 میهمان فوتبال برتر و میثاقی بود.

 

1555317


در زمان پخش مسابقه هم تنوع جالب توجهی وجود داشت به طوری که بسیاری از علاقمندان این فرصت را پیدا کردند که مسابقه را با گزارش عادل فردوسی پور بشنوند. اتفاقی که خیل هواداران عادل و دوستداران گزارش هایش خوشحال کرده و پای اینستاگرام نشاند تا مسابقه را از طریق پخش زنده صفحه ای اف سی ببینند.


لیگ قهرمانان آسیا برای فوتبال ایران پایان خوشی نداشت اما پوشش این بازی و نحوه دسترسی مخاطبان به برنامه های جذاب و پخش زنده بازی و همچنین تنوع انتخاب ها باعث شد تا این مسابقه از نظر پوشش کامل و برنامه سازی تبدیل به یک نقطه عطف در فضای رسانه ای شود.

 

1555318

دیدگاه‌ها