کد خبر : 1726508 | 30 آذر 1399 ساعت 12:00 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

می‌خواهیم با شخصیت و قابل احترام باشیم

پاکدل: به خاطر خاطرات خوشم شادی نکردم

بازیکن آلومینیوم موفق شد در دیدار با تیم سابقش سومین گلش را در لیگ بیستم به ثمر برساند.

پاکدل: به خاطر خاطرات خوشم شادی نکردم

در هفته هفتم از رقابت‌های لیگ برتر، آلومینیوم اراک موفق شد صنعت نفت آبادان را در خانه از پیشرو بردارد. حامد پاکدل در این خصوص به خبرنگار "ورزش سه" گفت:  تیم صنعت نفت در چند هفته اخیر توانست بود در برابر تیم بزرگی مثل استقلال به نتیجه تساوی برسد و گل گهر که صدرنشین جدول لیگ برتر بود را شکست دهد که این نتایج بسیار خوبی برای این تیم محسوب می‌شود و آنها تا قبل از این که با ما بازی کنند تیم صدرنشین و بدهم دوم جدول بودند همه این مسائل نشان نشان‌دهنده این است که صنعت نفت با شخصیت و قابل احترام است ولی از سوی دیگر تیم ما یک روند صعودی را طی کرده و با اضافه شدن بازیکنان هر هفته بهتر شده است و توانستیم با تمریناتی که انجام دادیم و همدلی بچه ها صنعت نفت آبادان را شکست دهیم و  امتیاز بازی را از آن خودمان بکنیم.


او در خصوص گلزنی در این دیدار و ثبت سومین گلش در این فصل ادامه داد: شک نکنید که ادامه دار خواهد بود ، بالاخره فوتبالیست اللخصوص مهاجم باید گل بزند من به دلیل ویروس کرونایی  که گرفته بودم دو هفته نتوانستم تیمم را همراهی کنم ولی با خوب شدنم توانستم کنار تیم باشم و خداراشکر گلزنی کنم. امیدوار هستم بتوانم روند رو به رشد خود را ادامه دهم و برای تیمم مثمرثمر باشم.


پاکدل در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل اینکه قبلاً در صنعت نفت توپ میزده انگیزه مضاعفی جلوی تیم سابقش داشت یا خیر عنوان کرد: بالاخره فوتبالیست برای هر بازی باید انگیزه داشته باشد و این طبیعی است که ما هر روز انگیزه داشته باشیم که بهتر شویم تا بتوانیم خودمان را بهتر نشان دهیم، صنعت نفت هم تیم سابقم بود و از آنجایی که من خاطرات خوبی با مردم آبادان دارم و رابطه من و صنعت نفت آبادان همیشه متقابل بوده و هم من آن تیم را دوست دارم و هم مردم آبادان به من لطف دارند،در هر حال قسمت شد که من گل بزنم ولی بعد از گل خوشحالی نکردم، از طرف دیگر من پیراهن آلومینیوم را پوشیدم و به این تیم تعصب دارم و باید برای آلومینیوم زحمت بکشم و بتوانم مثمر ثمر باشم.

 

حامد پاکدل در آلومینیوم اراک


مهاجم سبز پوشان اراک در خصوص تعداد بالای مصدومان شان در دیدار با صنعت نفت آبادان اضافه کرد: خدا را شکر که تیم ما به گونه‌ای بسته شده که تلفیقی از جوان ها و با تجربه ها است، درست است که نبود مصدومان ما حس  شد اما بازیکنان جایگزین بسیار خوبی هم داشتیم که تاحدودی جای آنها را پر کردند و همگی با انگیزه ، با قدرت و با غیرت بازی می‌کنند و  تیم یکدستی داریم.


وی درخصوص ادعای صنعت نفتی‌ها مبنی بر اینکه گلشان درست بوده و داور به اشتباه آن را رد کرده گفت: در این مورد بهتر است کارشناسان نظر بدهند ولی چیزی که من دیدم این بود که هم روی بازیکن  ما خطا شد و هم این که بازیکن حریف در موقعیت آفساید قرار داشت.


پاکدل در پایان در خصوص دیدار پیش رو با شهر خودرو افزود: هر بازی با بازی‌های قبل متفاوت است و شرایط خاص خودش را دارد ما در بازی بعدی باید تمام تلاشمان را بکنیم و به ثبات خیلی خوبی برسیم و یک تیم با شخصیت و قابل احترام در لیگ برتر داشته باشیم.

 

دیدگاه‌ها