کد خبر : 1726512 | 30 آذر 1399 ساعت 12:45 | 21K بازدید | 1 دیدگاه

دیمیتار برباتوف

منچستریونایتد، بی‌سروصدا در اندیشه قهرمانی

ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید این تیم مثل سایه‌ای در حاشیه حرکت می‌کند ولی کم کم خود را به عنوان یکی از شانس‌های قهرمانی لیگ برتر معرفی می‌کند.

منچستریونایتد، بی‌سروصدا در اندیشه قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، دیمیتار برباتوف ستاره سابق منچستر یونایتد می‌گوید در حالی که کسی روی منچستریونایتد حساب چندانی به عنوان شانس قهرمانی باز نکرده ولی این تیم مثل سایه‌ای در حاشیه حرکت کرده و حالا خودش را بی سر و صدا به عنوان شانس قهرمانی در لیگ برتر مطرح کرده است.

 

1555332

 

یونایتد که فصل جاری را بد شروع کرده بود کم کم به شرایط خوب برگشته و حالا در رتبه هفتم جدول ایستاده و با لیورپول صدرنشین 8 امتیاز فاصله دارد. شاگردان سولسشر اگر دو بازی بعدی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند می توانند به رتبه دوم جدول صعود کنند.

 

برباتوف ستاره سابق یونایتد در این باره گفت: " همه علاقه مندان باشگاه از حذف مان از لیگ قهرمانان ناراحت هستند ولی این ماجرا دیگر تمام شده و در حال حاضر در لیگ برتر اوضاع برای یونایتد خوب پیش می رود".

 

مهاجم سابق شیاطین سرخ گفت: " همه نگاه‌ها به لیورپول و تاتنهام است ولی شک ندارم در ادامه سورپرایزهایی در کار خواهد بود. امسال شاهد رقابتی سخت و نزدیک در لیگ برتر هستیم و یونایتد برای رسیدن به صدر جدول خواهد جنگید. تیم ما فقط باید این عادت اول گل خوردن را ترک کند چون وقتی در مقابل یک تیم خوب قرار می‌گیرید جبران این گل و برگشت به بازی کار سختی می‌شود".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها