کد خبر : 1726522 | 30 آذر 1399 ساعت 13:18 | 19.5K بازدید | 1 دیدگاه

کرونا، عامل خوشبختی دروازه بان اولسان

جو سو هوک سنگربان اولسان که به دلیل ابتلای دروازه بان نخست این تیم در ترکیب قرار گرفت، عملکرد ویژه ای داشت.

به گزارش "ورزش سه"، قطعا نمی توان از عکس العمل های جو سو هوک سنگربان اولسان در بازی های این تیم گذشت. بخصوص درخشش خیره کننده این دروازه بان کهنه کار با 8 سیو در بازی با بیجینگ گوان که باعث شد این تیم به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

 

پیش از شروع رقابت های قهرمانان آسیا در منطقه شرق که به صورت متمرکز در قطر برگزار شد، چو هیون وو سنگربان شماره ی اولسانی ها به کرونا مبتلا شد. این سنگربان که در 27 دیدار اولسان در کی لیگ کره جنوبی در درون دروازه قرار گرفته بود، نتوانست تیمش را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

 

1555350

 

این مسئله به یک توفیق اجباری برای جو سو هوک دروازه بان 33 ساله اولسان تبدیل شد. او که حتی یک دقیقه هم در لیگ و جام حذفی برای اولسان به میدان نرفته بود، در 9 دیدار این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و عملکرد فوق العاده ای داشت.

 

او در این رقابت ها 26 بار سیو دروازه اولسان را از خطر فروپاشی نجات داد و نقش پررنگی در قهرمانی تیمش داشت. پس از او، برد جونز سنگربان استرالیایی دروازه بان النصر با 25 سیو در رده دوم قرار گرفت.
حامد لک سنگربان پرسپولیس و پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان نیز با 19 سیو در رده هفتم مشترک قرار دارند. البته نیازمند در 6 بازی این آمار را به ثبت رساند و لک نیز در 8 بازی درون دروازه سرخپوشان قرار گرفت.

 

دیدگاه‌ها