کد خبر : 1726523 | 30 آذر 1399 ساعت 13:20 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت ستاره‌های بایرن از سانه بعد از تعویض دوباره

بعد از وارد میدان شدن و تعویض دوباره لروی سانه در بازی دیروز بایرن و لورکوزن، ستاره‌های بایرن مونیخ از وینگر جوان تیم شان حمایت کردند.

حمایت ستاره‌های بایرن از سانه بعد از تعویض دوباره

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بایرن مونیخ دیروز در مقابل بایر لورکوزن با نتیجه 2-1 پیروز شد و صدر جدول بوندس لیگا را به خود اختصاص داد ولی در این بازی اتفاقی عجیب رخ داد. لروی سانه که ابتدا توسط هانسی فلیک به عنوان یار تعویضی به میدان رفته بود چند دقیقه بعد توسط او بیرون کشیده شد و دوباره روی نیمکت نشست.

 

1555348

 

ستاره های بایرن مونیخ و به خصوص رابرت لواندوفسکی و توماس مولر در پایان بازی از وینگر جوان تیم شان حمایت کرده و گفتند امیدوارند بایرن مونیخ به زودی شاهد درخشش لروی سانه باشد.

 

لروی سانه که در تابستان امسال با ترک منچسترسیتی به بایرن پیوسته در این تیم آلمانی روزهای دشواری داشته است. سانه در بازی دیروز در حوالی دقیقه 30 به جای کینگزلی کومان که مصدوم شده بود به میدان رفت. اما بعد از 36 دقیقه هانسی فلیک دوباره او را تعویض کرد تا جمال موسیالای 17ساله را روانه میدان کند.

 

1555349

 

توماس مولر با حمایت از سانه به خبرنگاران گفت: " هانسی حتماً دلایل خودش را داشته. من شخصاً از بازی کردن کنار لروی واقعاً لذت می برم و به نظرم از وقتی او وارد زمین شد حملات ما از سمت راست بیشتر شد. شک ندارم ما به زودی از لروی به شکل دیگری صحبت خواهیم کرد و او به درخشیدن با پیراهن بایرن خیلی نزدیک است".

 

لواندوفسکی ستاره دوگله بایرن در بازی دیروز هم گفت: " لروی فقط به کمی زمان نیاز دارد. شک ندارم او سال آینده کیفیت خودش را نشان می‌دهد. من برایش بهترین آرزوها را دارم".

 

 

دیدگاه‌ها