کد خبر : 1726524 | 30 آذر 1399 ساعت 13:40 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

وفای به عهد به روش سادیو مانه(عکس)

سادیو مانه در جریان پیروزی 7-0 لیورپول بر کریستال پالاس به قولی که به یکی از هواداران لیورپول داده بود وفا کرد و شادی درخواستی او را به نمایش گذاشت.

وفای به عهد به روش سادیو مانه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیروز در جریان شکست مقتدرانه لیورپول بر کریستال پالاس که با نتیجه 7-0 بدست آمد سادیو مانه ستاره سنگالی این تیم به قولی که به یکی از هواداران لیورپول به نام لی سوان داده بود وفا کرده و شادی درخواستی او را به نمایش گذاشت.

 

1555354

 

مانه در جریان بازی نقشی مهمی داشت و گل دوم تیمش را هم وارد دروازه پالاس کرد. اما در حوالی دقیقه شصت مانه تعویض شد و با اینکه مشخص بود از این تصمیم یورگن کلوپ ناراحت است اما در حالی که زمین را ترک می‌کرد قولی که به لی سوان داده بود را فراموش نکرد. مانه ماه گذشته در یک تماس ویدیویی با سوان که از داوطلبان بانک غذا در انگلیس بود از او خواسته بود شادی بعد از گلی اجرا کند تا او آن را در بازی های لیورپول به نمایش بگذارد.

 

1555353

 

سوان در اجابت درخواست مانه شادی خاصی را اجرا کرد به این صورت که انگشت خود را بوسید و سپس به سمت آسمان گرفت. بعد از آن سادیو مانه ترتیبی داد تا این هوادار لیورپول برای یک تور ورزشگاه آنفیلد در این استادیوم حاضر شود.

 

1555352

 

مانه در بازی دیروز وقتی از سوی کلوپ تعویض شده و زمین را ترک می‌کرد به یاد قول خود به لی سوان افتاد و درحالیکه شادی درخواستی او را اجرا می‌کرد انگشت خود را بوسید و به سمت آسمان اشاره کرد.

 

 

دیدگاه‌ها