کد خبر : 1726528 | 30 آذر 1399 ساعت 14:17 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: قرار نیست در مورد هازارد حماقت کنم

زین الدین زیدان این بار قصد ندارد به ادن هازارد زودتر از موعد مناسب بازی بدهد.

زیدان: قرار نیست در مورد هازارد حماقت کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب از هفته 14 لالیگا به مصاف ایبار خواهد رفت. کهکشانی ها پس از سه برد متوالی مقابل سویا، اتلتیکو مادرید و بیلبائو در رده سوم قرار گرفته اند و شرایط روحی مناسبی دارند.

پیروزی رئال در بازی امشب این تیم را به فاصله هشت امتیازی از بارسا قرار خواهد داد. برای این بازی ادن هازارد و وینیسیوس به همراه ایسکو در فهرست نهایی قرار نگرفتند.

 

 

1553069

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی در مورد آینده اش گفت:« تا 2022 با باشگاه قرارداد دارم و چیزی در ذهنم جز ادامه کار در رئال نیست.  هیچ چیزی هم از باشگاه طلب نخواهم کرد. خوش شانسم که در بهترین باشگاه دنیا مربیگری می کنم و امیدوارم بازیکنانم نیز حفظ شوند.»

 

سرخیو راموس:« او کاپیتان و رهبر ماست و شرایطش را خوب می بینم. اطمینان دارم که با ما خواهد ماند و به این امر متقاعد نیز شده است. او را برای سال های بیشتری مشغول فوتبال بازی کردن می بینم چون به خوبی از بدنش مراقبت می کند. اگر همینطور ادامه دهد سال های زیادی کاپیتان رئال خواهد ماند و از این شگفت زده نخواهم شد.»

 

وضعیت ادن هازارد:« خوشبختانه او زودتر از انتظارات به تمرینات برگشت ولی 100 درصد روی فرم نیست. تقریبا مصدومیتش برطرف شده و نمی خواهم روی او ریسک کنم. قرار نیست کار احمقانه ای در مورد هازارد انجام بدهم و او بار دیگر مصدوم شود. خوشبینم به زودی شرایط بازی را پیدا کند.»

 

 

1550168

 

 

وینیسیوس:« او مشکل گوارشی دارد و شرایطش خوب نیست. وینی به بازی با ایبار نمی رسد.»

 

فروش ایسکو و جذب پوگبا:« فقط می توانم از بازیکنان خودم حرف بزنم. ایسکو اینجاست و بازیکن رئال است. تمرکزم فقط روی بازی های پیش رو است و نه چیز دیگری.»

 

دیدگاه‌ها