کد خبر : 1726529 | 30 آذر 1399 ساعت 15:07 | 72.7K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو:

فوتبال مدافع راست بارسلونا تمام شد؟ (عکس)

موسی واگه مدافع سنگالی بارسلونا که قرضی در لیگ یونان بازی می کند، با مصدومیتی وحشتناک روبرو شده است.

به گزارش "ورزش سه"، موسی واگه مدافع راست سنگالی که مورد توجه کیکه ستین قرار نداشت، زمستان گذشته راهی نیس فرانسه شد. قرارداد او قرضی با بند خرید 10 میلیون یورویی بود.

واگه دو فصل پیش برای تیم دوم بارسا بازی می کرد ولی از تابستان 2019 وارد فهرست تیم اول شد. او مورد توجه ارنستو والورده قرار نداشت و کیکه ستین نیز با جدایی او موافقت کرد.

 

 

 

 

در واقع واگه در دوران ارنستو والورده کمتر شانسی برای حضور در فهرست 18 نفره پیدا می کرد. سرجی روبرتو و سمدو انتخاب اول کادر فنی بارسا برای دفاع راست محسوب می شدند.

باشگاه نیس اما ماه می گذشته با انتشار بیانیه ای رسمی در وبسایت خود، خبر از بازگشت واگه به بارسلونا داد. باشگاه فرانسوی حاضر به پرداخت 10 میلیون یورو بند خرید این بازیکن نشد تا او به بارسا برگردد.

 

 

1555361

 

1555364

 

1555363

 

1555362

 

 

واگه به تمرینات پیش فصل بارسا در ماه آگوست اضافه شد اما نتوانست رونالد کومان را به خود متقاعد کند. او که جوان ترین گلزن قاره آفریقا در جام جهانی است، در نهایت راهی پائوک یونان شد.

او در این تیم خوش درخشید و بازیکن ثابت این تیم بود ولی در بازی اخیر پائوک و در حالی که قصد داشت مانع ورود توپ به دروازه شود، به شدت با تیر دروازه برخورد کرد و زانوی او از چند ناحیه آسیب دید.

طبق ادعای تیم پزشکی پائوک، مصدومیت واگه به قدری شدید است که یک سال به دور از میادین خواهد ماند و اگر روند درمانش خوب پیش نرود، با توجه به مصدومیت های مزمن قبلی ممکن است مجبور به کنار گذاشتن فوتبال شود که ضایعه بزرگی برای او و نیز باشگاه بارسلونا خواهد بود.

دیدگاه‌ها