کد خبر : 1726538 | 30 آذر 1399 ساعت 15:47 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

خطاهایی که کار دست پرسپولیس داد

بازیکنان پرسپولیس در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، مرتکب بیشترین تعداد خطا شدند.

خطاهایی که کار دست پرسپولیس داد

به گزارش "ورزش سه"، با پایان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی پرسپولیس، آمارهای هر آیتم از این دوره از بازی ها منتشر شد که در این میان پرسپولیس خشن ترین تیم آسیا لقب گرفت.


بازیکنان پرسپولیس در این دوره از رقابت ها 168 بار بر روی بازیکنان حریف مرتکب خطا شدند. خطاهای پرتعدادی که در نهایت کار دست این تیم داد و آنها قهرمانی را از دست دادند.


چهار خطا که توسط شجاع خلیل زاده، بشار رسن، احمد نوراللهی و مهدی شیری انجام شد و در نهایت منجر به خطای پنالتی علیه پرسپولیس شد که دو مورد آخر جام را از این تیم گرفت.


شجاع خلیل زاده در بازی مرحله گروهی در مقابل الدحیل بر روی ادمیلسون مرتکب خطای پنالتی شد که المعز علی آن را وارد دروازه کرد و بشار رسن نیز در دیدار مقابل النصر بر روی خالد الغنام خطا کرد و یک پنالتی به این تیم عربستانی داد که عبدالرزاق حمدالله با ضربه ای چیپ، برای النصر گلزنی کرد.

 

1555377

 

در بازی نیمه نهایی مقابل النصر، احسان پهلوان با انجام یک خطا در میانه میدان کارت قرمز گرفت و وحید امیری نیز با دریافت یک کارت زرد از حضور در بازی پایانی محروم شد و در دیدار فینال نیز احمد نوراللهی و مهدی شیری با دو خطای بی مورد به اولسان پنالتی دادند.


6 خطایی که از میان آنها، چهار مورد آخر بر روی تعیین تیم قهرمان آسیا تأثیر مستقیم داشت و شاید می توانست اتفاقات بهتری را برای پرسپولیس رقم بزند.


اولسان هیوندای نیز با 158 خطا دومین تیم خشن این رقابت ها بود. النصر با 136 خطا و یوکوهاما مارینوس نیز با 134 خطا در رده های بعدی تیم های پرخطای آسیا قرار گرفتند.

 

دیدگاه‌ها