کد خبر : 1726542 | 30 آذر 1399 ساعت 16:04 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

انتخاب مسیر مناسب مهم‌تر از سرعت ما است

پیام مدیرعامل پیکان به بازیکنان بعد از شکست

مدیرعامل باشگاه پیکان بعد از شکست تیمش مقابل تراکتور پیامی را خطاب به بازیکنان صادر کرد.

پیام مدیرعامل پیکان به بازیکنان بعد از شکست

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان تهران در هفته هفتم لیگ برتر در تبریز میهمان تراکتور بود و شکست 3 بر یک را متحمل شد. این نتیجه در حالی رقم خورد که نفرات پیکان در طول بازی اشتباهات فردی زیادی داشتند و هر سه گل تیم تبریزی نیز روی اشتباهات عجیب شاگردان مهدی تارتار رقم خورد.


بعد از این پایان مسابقه پیکان و تراکتور اکبر محمدی مدیرعامل خودروسازان که با مشقت‌های فراوان به صورت زمینی به تبریز سفر کرده بود، در رختکن از بازیکنان تیمش تشکر کرد و خسته نباشید گفت. او بعد از ترک تبریز خطاب به اعضای تیم پیامی را صادر کرد و از آنها خواست تا در آینده تلاش‌شان را بیشتر کنند.


در پیامی که اکبر محمدی برای بازیکنان پیکان صادر کرده،‌آمده است:‌«انتخاب مسیر مناسب مهم‌تر از سرعت ما است و اگر می‌خواهیم در اوج بمانیم، می‌بایست از کسانی که پشت سر ما هستند، ‌سخت‌تر کار کنیم. امیدوار باشیم، بیشتر تلاش کنیم و معیاری برای تعیین کیفیت باشیم. خوب بودن دشمن عالی بودن است، عالی باشیم.»


گفتنی است؛ پیکان تهران برخلاف فصول گذشته که معمولا یکی از کاندیداهای سقوط به دسته اول بود، در لیگ برتر امسال با مدیریت اکبر محمدی و مهدی تارتار شرایط بهتری دارد و تاکنون با کسب 9 امتیازو با تفاضل گل کمتر در رده نهم قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها