کد خبر : 1726545 | 30 آذر 1399 ساعت 16:40 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

تحول بزرگ اتلتیکو مادرید با سوارز آقای گل

سه ماه پس از انتقال لوئیس سوارز به اتلتیکو این تیم با میانگین گل بیش از فصول گذشته، صدرنشین لالیگاست و او هم در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

تحول بزرگ اتلتیکو مادرید با سوارز آقای گل

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید نسبت به فصل گذشته در لالیگا دو برابر گلزنی کرده است. به نظر می رسد اتلتیکو که پیش از این مشکلات گلزنی داشت، توانسته امسال این مساله را حل کند.

 

 

1549029

 

 

آمار این تیم در این زمینه قابل توجه است و نشان می دهد  اختلاف زیادی بین اتلتیکوی کنونی و فصل 20-2019 وجود دارد. قرمز و سفیدپوشان در 12 بازی 24 گل به ثمر رسانده اند یعنی میانگین دو گل در هر دیدار. فصل گذشته در 12 بازی لالیگا تنها 12 گل به ثمر رسانده بودند( میانگین یک گل در هر بازی.)

اتلتیکو تا هفته بیست و چهارم فصل قبل نتوانسته بود 24 گل به ثمر برساند. 

 

برترین گلزن اتلتیکو لوییس سوارز است که هفت گل را وارد دروازه حریفان کرده است. مهاجم اروگوئه ای در 9 بازی چنین آماری را به ثبت رساند و باید توجه داشت که او تا به اینجا سه بازی را نیز از دست داده است. این خرید درخشان، نقش مهمی در رشد میانگین گلزنی اتلتیکو داشته است. او در حال حاضر اقای گل لالیگاست.

 

 

1555109

 

 

دیه گو کاستا که در این فصل هم با آسیب دیدگی روبرو شد تنها دو گل به ثمر رسانده است. سال گذشته بهترین گلزن روخی بلانکو در پایان هفته 12، آلوارو موراتا بود که چهار گل در 12 بازی به ثمر رساند. 

تیم دیه گو سیمئونه تنها در سه بازی موفق نشده است دروازه حریفان را باز کند. این تیم نتوانست برابر اوئسکا، ویارئال و رئال مادرید گلزنی کند. اتلتیکو در دو بازی هم یک گل به ثمر رسانده؛ برابر بارسلونا و والنسیا.

 

 

1555106

 

 

در دو دیدار دیگر دو بار یا بیشتر گلزنی کرد. در دو بازی جشنواره گل به راه انداخت و 6-1 گرانادا را شکست داد و با چهار گل کادیز را مغلوب کرد. این گل ها موجب شدند اتلتیکو صدرنشین لالیگا باشد. تیم سیمئونه 9 پیروزی و دو تساوی را کسب کرده و تنها یک بار مغلوب شده است. 

دیدگاه‌ها