کد خبر : 1726548 | 30 آذر 1399 ساعت 16:32 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار بوشهری‌های نام‌آشنا با طعم دوستی و انتقام

یکی از جذاب‌ترین دیدارهای لیگ دسته اول روز سه شنبه در شهرستان جم برگزار می‌شود.

دیدار بوشهری‌های نام‌آشنا با طعم دوستی و انتقام

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر که امسال به لیگ دسته اول سقوط کردند و برای بازگشت به دسته برتر فوتبال ایران تلاش شان از سر گرفته اند، این هفته یک مسابقه جذاب و هیجان انگیز را برگزار خواهند کرد.


در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ دسته اول پارس جنوبی در ورزشگاه خانگی خود از شاهین بوشهری پذیرایی می‌کند که نفرات زیادی از پارس جذب کرده است.


چهره ویژه این مسابقه بدون تردید فراز کمالوند سرمربی باتجربه و موفق شاهین است. کمالوند که سابقه مربیگری در تیم های بزرگی را داشته است، سال گذشته نیم فصل هدایت پارس جنوبی را برعهده داشت وتا زمانی که بالای سر این تیم بود، نماینده جم از کورس سقوط به دسته اول دور بود. اوکه تیمش را با وجود مشکلات فراوان تا نیم فصل جلو برد و بعد از استعفا داد، در فصل جاری هدایت شاهین را برعهده دارد و باید روز سه شنبه روی نیمکت شاهین در ورزشگاهی به میدان برود که خاطرات جالبی از آن دارد.


از طرف دیگر شهرام گودرزی، مجتبی لطفی، محمد ابراهیمی، احمد بهاروندی بابک حاتمی نفراتی هستند که سابقه بازی در پارس جنوبی دارند و بی تردید رویارویی با تیم سابق شان جالب خواهد بود. با توجه به حضور کمالوند و دستیارانش در شاهین و بازیکنانی که نام شان مطرح شد، قطعا شاهد یک رقابت جذاب و انتقامی و البته با چاشنی رفاقت‌های قدیمی خواهیم بود.


دو تیم در جدول رده بندی نیز بسیار نزدیک به هم هستند. پارس جنوبی با 11 امتیاز در رده دوم قرار گرفته و شاهین بوشهر با 10 امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داده که نشان از علاقه هردو تیم برای صعود به لیگ برتر دارد.

 

دیدگاه‌ها