کد خبر : 1726549 | 30 آذر 1399 ساعت 16:33 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

رکورددار بیشترین پاس صحیح در ACL ؛ بیجینگ گوان

بازیکنان بیجینگ گوان در زمینه ارسال پاس های صحیح آمار خوبی را از خود به ثبت رساندند.

رکورددار بیشترین پاس صحیح در ACL ؛ بیجینگ گوان

 

به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری چند دیدار از بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، قابل پیش بینی بود که از میان تیم های بیجینگ گوان و اولسان هیوندای یک تیم راهی فینال شده و حریف پرسپولیس در بازی پایانی خواهد بود.


این دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی و پس از 6 برد و یک تساوی و بدون شکست، به مصاف هم رفتند که در نهایت این تیم اولسان بود که با پیروزی در این دیدار حساس راهی نیمه نهایی شد و در نهایت نیز به عنوان قهرمانی دست یافت.


اما بیجینگ گوان که یکی از تیم های قدرتمند این رقابت ها بود، در این تورنمنت 87 درصد از پاس های بازیکنان این تیم به سلامت به مقصد رسید. پس از آنها یوکوهاما مارینوس حضور دارد که آنها نیز همین آمار را با چند صدم درصد کمتر، به ثبت رساندند.

 

1555384

 


ویسل کوبه با اینیستا نیز با 85 درصد پاس صحیح در رده سوم قرار دارد. اولسان هیوندای قهرمان این دوره از رقابت ها با 84 درصد در رده چهارم است. ژاوی که در زمان حضور در بارسلونا به همراه هم تیمی هایش پایه گذار سبک تیکی تاکا بود، با السد آمار 83 درصد پاس درست را به ثبت رساند و پنجم شدند.


بازیکنان پرسپولیس نیز در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با آمار 83 درصد پاس صحیح، در رده هشتم قرار گرفتند تا شاگردان یحیی گل محمدی در میان 10 تیم برتر آسیا در زمینه ارسال پاس صحیح قرار بگیرند. هر چند در نهایت این آمار نیز نتوانست برای سرخپوشان یک جام قهرمانی به همراه داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها