کد خبر : 1726550 | 30 آذر 1399 ساعت 16:35 | 23.7K بازدید | 3 دیدگاه

غیبت شجاع در فینال تأثیرگذار بود؟ (عکس)

شجاع خلیل زاده که در کارهای دفاعی برای پرسپولیس نقش پررنگی داشت، در میان برترین مدافعین لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی فینال لیگ قهرمانان آسیا را به اولسان واگذار کرد که بازیکنان این تیم روی دو اشتباه عجیب، مرتکب خطای پنالتی شدند و با همین دو پنالتی، جام قهرمانی را به کره ای ها واگذار کردند.


مرور اتفاقات ماه های گذشته دغدغه فکری هواداران پرسپولیس شده است. افکاری نظیر اینکه اگر شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی و علی علیپور از این تیم جدا نمی شدند، اکنون آنها به خوشحال ترین هواداران جهان تبدیل شده بودند.

 

1555385

 


شاید در میان این افراد، غیبت شجاع خلیل زاده در بازی روز گذشته خیلی حس شد. او که در این رقابت ها با 32 دفع توپ، نقش ویژه ای در فینالیست شدن پرسپولیس و گل نخوردن تیمش در جریان بازی داشت، پس از رسیدن سرخپوشان به فینال، از این تیم جدا شد و به الریان پیوست.


در میان بیشترین دفع توپ مدافعین لیگ قهرمانان آسیا، مایکون مدافع برزیلی النصر با 34 دفع توپ در صدر ایستاد. الکس ویلکینسون مدافع سیدنی استرالیا با 33 دفع توپ در رده دوم قرار گرفت و شجاع نیز با 32 دفع توپ سوم شد.


چنانچه این بازیکن بلند قامت در پرسپولیس ماندنی می شد و در بازی فینال به میدان می رفت، قطعا می توانست این عنوان را به تنهایی از آن خود کند و شاید اکنون پرسپولیس قهرمان آسیا شده بود.
در میان 10 مدافع برتر آسیا، محمدحسین کنعانی زادگان دیگر مدافع سرخپوشان حضور دارد. کنعانی با 26 دفع توپ، در رده دهم برترین های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

دیدگاه‌ها